بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴
تدبیر24»عضو شورای شهر تهران در مراسم آغاز سال تحصیلی 96-97 در دبیرستان دخترانه روشنگر شاهد شرکت و در جمع دانش آموزان به ایراد سخنرانی و بیان نقطه نظرات خود پرداخت.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 زهرا نژاد بهرام در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید در مهمترین بخش های سخنان خود سه پیشنهاد ارائه داد :

استفاده از مشورت دانش آموزان
از پیشنهادات و نظرات دانش آموزان با توجه به ظرفیت ها و نیازهایی که دارند استفاده شود. بیان این که هرکدام چه مشکلاتی در شهر دارند و فرصتی ایجاد شود تا بتوان از نظرات دانش آموزان در سیاستگذاری های شهر بهره برد. به همین منظور صندوقی پیشنهادشد که تظراتشان را در آن انداخته و این کار را تا پایان مهر انجام دهند تا بازدید دوباره ای با دانش آموزان صورت بگیرد.

بازدید دانش آموزان از شورای شهر
دومین پیشنهاد نژادبهرام, دعوت از دانش آموزان مدرسه برای بازدید از شورای شهر تهران بود. دانش آموزان با محیط شورا, صحن آن و اعضا آشنا شوند. این پیشنهاد با استقبال جالب دانش آموزان مواجه شد.

دعوت به کتابخانی
آخرین پیشنهاد این عضو شورای شهر تهران این بود که با توجه به گسترش و رشد فضای مجازی, دانش آموزان به کتابخوانی بیشتر روی آورند. نه صرفا کتاب های درسی، که کتاب هایی که در آینده به یاری آنها بیاید و چشم اندازشان را به نحوی ترسیم کند که از دنیای مجازی بیرون بیایند و وارد دنیای واقعی شوند.

به گزارش خبرنگار ما در آخر برنامه نژادبهرام زمانی از وقت خود را در اختیار دانش آموزان قرار داد که صحبت کنند. دو دانش آموز داوطلب شدند, دانش آموز اول از تجربیات کتاب خواندنش گفت و از دوستاتش هم دعوت کرد این کار را انجام   دهند, دانش آموز دوم هم نقدهایی به سیستم امتحانات وارد کرد همچنین از محدودیت های کتابخانه های عمومی شهرداری صحبت شد.



بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها