بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۰۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
باز هم شایعه درباره زندگی خصوصی یک بازیگر جنجال به پا کرد. چند روزی است که مطالبی راجع به ازدواج ساره بیات مطرح شده است، در بعضی از صفحات فضای مجازی مدعی شده اند که این بازیگر با محمدرضا گلزار و یا احسان علیخانی ازدواج کرده است.
تدبیر24»«از شایعه تا واقعیت» این هفته به ساره بیات اختصاص دارد.
شایعه:
باز هم شایعه درباره زندگی خصوصی یک بازیگر جنجال به پا کرد. چند روزی است که مطالبی راجع به ازدواج ساره بیات مطرح شده است، در بعضی از صفحات فضای مجازی مدعی شده اند که این بازیگر با محمدرضا گلزار و یا احسان علیخانی ازدواج کرده است.
واقعیت:
و اما واقعیت، فرسنگ‌ها با شایعات فضای مجازی فاصله دارد. ساره بیات با انتشار پستی در اینستاگرام واکنش تندی به این موضوع نشان داد. این بازیگر نوشت: انسان های قوی، در مسیر تعالی و پویایی، رو به جلو حرکت می کنند و زندگی خودشان را بی توجه به نظرات پوچِ دیگران ادامه می دهند. در مسیر زندگی شان حظ می کنند و لذت می برند. آنها به اراجیف انسانهای بد طینت لبخند می‌زنند و همواره کار خودشان را می‌کنند. بدانیم نظر دادن آدم های کوچک و بیمار، در روند زندگی بزرگان هیچ تاثیری ندارد. پس سرتون تو زندگیِ خودتون باشه و دخالت تو کار بزرگترا نکنین که بی فایده است. ما زندگیِ خودمونو می کنیم و شما فقط وقتتونو تلف می کنین. شاید وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و البته که حتما رویِ صحبتم با تعداد معدودی بیکارِ. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم. 
بنابراین با اظهارات ساره بیات پرونده این شایعه هم بسته شد.
آخرین خبر
برچسب ها: تدبیر24 ، ساره بیات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها