بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۰۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
او در اولین روزهای ورود به کاخ سفید اعلام کرد به عنوان یک مادر و بانوی نخست آمریکا به حفظ باغچه سبزیجات کاخ سفید بخصوص باغچه گل رز و باغچه آشپزخانه کاخ سفید متعهد است
تدبیر24»همسر رییس‌جمهور آمریکا در مراسم گلکاری و برداشت میوه در باغچه کاخ سفید شرکت کرد تا نشان دهد نسبت به حفظ باغچه بانوی اول پیشین متعهد است.

بانوی اول آمریکا و همسر دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پیشتر اعلام کرده بود قصد دارد از باغچه سبزیجات کاخ سفید که "میشل اوباما"، همسر رئیس جمهور پیشین آن را درست کرده حفاظت کند.

او در اولین روزهای ورود به کاخ سفید اعلام کرد به عنوان یک مادر و بانوی نخست آمریکا به حفظ باغچه سبزیجات کاخ سفید بخصوص باغچه گل رز و باغچه آشپزخانه کاخ سفید متعهد است. در همین حال روز گذشته رویترز تصاویری منتشر کرد که بانوی اول امریکا را همراه با گروهی از دختر و پسرهای میهمان کاخ سفید مشغول باغبانی در این باغچه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها