بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
خانواده زن جوانی که در جنایت شبانه قربانی سوءظن برادرشوهرش شده و همراه دختر 4 ساله‌اش به قتل رسیده بود، ادعای عامل جنایت را رد کرده و خواستار قصاصش شده‌اند.
تدبیر24»گزارش قتل زن جوان و دخترش روز سه‌شنبه 28 شهریور، از طریق مأموران کلانتری 152 خانی آباد به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. با حضور بازپرس مدیر روستا، تنها بازمانده این جنایت هولناک -آذین، دختر 10 ساله مقتول- در حالی که پس از 16 ساعت جدال با مرگ آخرین نفس‌هایش را می‌کشید، به بیمارستان انتقال یافت. اما او پیش از اینکه هوشیاری‌اش را از دست بدهد، عموی بزرگش را به‌عنوان قاتل معرفی کرد.

بدین ترتیب مرد 55 ساله بلافاصله دستگیر شد و در حالی که ابتدا منکر جنایت بود، سرانجام چند ساعت بعد به قتل همسر و دختر برادرش اعتراف کرد. این جنایتکار مدعی شد زن جوان را به خاطر روابط پنهانی‌اش به قتل رسانده ولی از قتل برادرزاده‌اش پشیمان است. متهم پس از این اعتراف به دستور بازپرس جنایی برای بررسی صحت روانی‌اش به پزشکی قانونی انتقال یافت.

برادر زن 29 ساله که در این جنایت به قتل رسیده بود گفت: «متهم به خواهرم تهمت زده است. او در تحقیقات افراد مختلفی را معرفی کرده و مدعی شده آنها با خواهرم در ارتباط بوده‌اند که همین مسأله نشان می‌دهد او واقعیت را بیان نمی‌کند. حتی شوهر خواهرم نیز از برادرش شاکی است و در مراسم خاکسپاری او و آیلین-خواهرزاده ام- می‌گفت به همسرش تهمت زده‌اند. خواهرم 15 سال قبل با شوهرش ازدواج کرد و حدود 10 سال قبل بود که برای کار باهم به تهران آمدند.»

او درباره وضعیت دختر 10 ساله خواهرش نیز گفت: «هنوز نتوانسته‌ایم با دختر خواهرم که تنها بازمانده این جنایت تلخ است صحبت کنیم. او در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است و اجازه ملاقات نداریم. اما می‌تواند صحبت کند و دیروز هم به پرستارها اصرار کرده بود که می‌خواهد مادرش را ببیند و دلش برای او و خواهرش تنگ شده است. روز شنبه هم از بیمارستان ضیائیان به بیمارستان دیگری منتقلش کردند که تحت عمل جراحی قرار گرفت. با این حال خواهان قصاص قاتل خواهرم هستیم، اما نمی‌دانم دامادمان به خاطر بچه‌اش درخواست قصاص دارد یا خیر.»

برچسب ها: تدبیر24 ، قصاص
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها