بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹
تیم فوتبال پرسپولیس عصر فردا (سه‌شنبه) در جریان مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ابوظبی مهمان الهلال است.
تدبیر24»تیم فوتبال پرسپولیس ایران که با غلبه بر الاهلی عربستان به جمع چهار تیم برتر آسیا رسید حالا باید در ابوظبی مهمان الهلال، دیگر تیم عربستانی باشد. عصر فردا (سه‌شنبه) دو تیم در حالی از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت که پیش از این در همین دوره لیگ قهرمانان با یکدیگر هم گروه بودند و مصاف‌شان در دو بازی به تساوی کشیده شد.

مصاف اول دو تیم که به میزبانی پرسپولیس در مسقط برگزار شد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در دومین دیدار هم پرسپولیس در همان عمان مهمان الهلال بود که این بار تلاش دو تیم در طول ۹۰ دقیقه گلی را در پی نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

شاگردان برانکو در حالی پا به دیدار فردا می‌گذارند که در دو، سه روز گذشته باشگاه پرسپولیس درگیر حواشی‌های زیادی بوده است. محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالات و همین‌طور محرومیت مهدی طارمی مهم‌ترین اتفاقات چند روز اخیر باشگاه پرطرفدار تهرانی است. البته سرخ‌پوشان تهرانی با فراموش کردن این مسائل تمرینات خوبی را در باشگاه ایرانیان دبی انجام دادند و با روحیه بالا امیدوارند، فردا بتوانند با برتری برابر الهلال راه صعودشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هموار کنند.

سیدجلال حسینی که چند روزی با مصدومیت مواجه بود و حتی در دیدار برابر الاهلی به میدان نرفت با اقداماتی که کادر پزشکی پرسپولیس انجام داده حالا آماده بازی است. او طی یکی دو روز گذشته تمرینات خوبی را انجام داده و آماده است که در ترکیب تیم برانکو به میدان برود.

در نبود مهدی طارمی به نظر می‌رسد حضور منشا و علیپور در نوک خط حمله قطعی باشد چون برانکو تا به حال نشان داده علاقه زیادی به استفاده دو مهاجم در طول بازی دارد. با تمام این شرایط باید دید فردا چه نتیجه‌ای درون زمین رقم خواهد خورد تا در ادامه منتظر بازی برگشت باشیم.

دیدار برگشت دو تیم ۲۵ مهرماه به میزبانی پرسپولیس برگزار خواهد شد البته مدیران این باشگاه در تلاش هستند که موافقت حکومت امارات را جلب کنند تا بلکه دیدار تیم‌شان برابر الهلال را در دبی برگزار کنند.

برای بازی فردا پرسپولیس علاوه بر مهدی طارمی، کمال کامیابی‌نیا را به دلیل محرومیت و دریافت کارت قرمز در دیدار قبلی این تیم در اختیار نخواهد داشت اما خبر خوبی که برانکو به شاگردانش و همین‌طور هواداران این تیم داد ملحق شدن احمد نوراللهی به جمع شاگردانش بود چرا که هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به خاطر مشکلات سربازی، ابتدا نتوانست همراه تیم به دبی برود اما با مذاکراتی که میان وزیر ورزش و جوانان و سردار باقری،‌ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، انجام شد در نهایت مجوز خروج این بازیکن هم صادر و او به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه شد.

الهلال عربستان - پرسپولیس ایران؛ ورزشگاه بن‌زاید ابوظبی، ساعت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها