بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
با فوت پدر خانواده‌ای در زرندیه و در مراحل تحقیقات کارآگاهان پلیس، راز فقدانی چهار ساله پسر این خانواده برملا و مشخص شد، او توسط پدرش به قتل رسیده است.
تدبیر24»فرمانده انتظامی شهرستان زرندیه گفت: در سال ۹۲ فقدانی پسر ۲۷ ساله‌ای به پلیس آگاهی شهرستان اعلام شد و با ثبت مشخصات مفقودی این فرد در سامانه پلیس، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شد که بعد از گذشت چندین سال هیچ اطلاعی از سرنوشت او به دست نیامد.

وی افزود: در مراحل رسیدگی به این پرونده و بعد از مدتی از فوت پدر خانواده، اطلاعاتی از قتل فرد مفقودی به دست آمد و بلافاصله تحقیقات تخصصی کارآگاهان در این خصوص با تحقیقات از اعضای خانواده آغاز شد. در مراحل بازجویی اعضای خانواده مشخص شد که پسر جوان خانواده به علت اعتیاد، با پدرش درگیری داشته است و سرانجام توسط پدر خانواده به قتل رسیده و در حیاط منزل دفن می‌شود.

به گفته سرهنگ محمدرضا روشندل، بعد از گذشت چند سال و بعد از فوت پدر با توجه به حرکات و رفتار مشکوک او و گریه و زاری که در گوشه‌ای از حیاط منزل داشته، دیگر اعضای خانواده به رفتار او مشکوک می‌شوند و بعد از فوتش، اقدام به کندن حیاط منزل می‌کنند که با آثار جسد برادرشان روبرو می‌شوند.

با هماهنگی مقام قضایی جسد مقتول برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی ارسال شد و مراحل رسیدگی به پرونده همچنان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها