بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷
سایت فیفا در گزارشی به بازی حساس دو تیم الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.
تدبیر24»سه‌شنبه، دو تیم فوتبال الهلال عربستان و تیم پرسپولیس ایران در جدالی حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

سایت فیفا درباره این بازی نوشت: بازی الهلال و پرسپولیس یک بازی کلاسیک  محسوب می‌شود. هر دو تیم از تیم‌های قدرتی آسیا محسوب می‌شوند و البته به هیچ وجه با هم بیگانه نیستند. این دو تیم تاکنون 6 بار در آسیا برابر هم به میدان رفته‌اند که دو بار آن نیز در مرحله گروهی رقابت‌های امسال بود. الهلالی‌ها در تقابل رو در رو کمی وضعیت بهتری دارند و یک پیروزی بیشتر از نسبت به تیم ایرانی داشته است.

با این حال تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است که مانند دو سال پیش که توانست با یک گل الهلال را شکست دهد، این بار هم طعم موفقیت را بچشد. به همین دلیل آنها روی گلزنی گادوین منشا حساب باز کرده‌اند.

در طرف مقابل  کارلوس ادواردو، بازیکن الهلال که هفت گل به ثمر رسانده است، یکی دیگر از بازیکنانی است که می‌تواند تاثیرگذار باشد.

بازی رفت هر دو تیم در ورزشگاه محمد بن زاید ابوظبی برگزار می‌شود و بازی برگشت به میزبانی پرسپولیس در عمان برگزار خواهد شد.

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از این بازی حساس، گفت‌: بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا همیشه یک چالش بزرگ بوده است،  ولی از این که ما توانسته‌ایم به جمع چهار تیم برتر آسیا راه یابیم خوشحال هستیم و به خود می بالیم. الهلال تیم قدرتمندی است و من قبلا نیز گفته ام که آنها به این مرحله صعود خواهند کرد. ما هم تمام تلاشمان را به کار خواهیم بست و سعی می‌کنیم از هر دو بازی لذت ببریم.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها