بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: ازدحام سفر به مشهد فقط در یک ماه از سال است.
تدبیر24»«مجید فرقانی» در نشست خبری که به مناسبت هفته جهانگردی امروز 3 مهرماه برگزار شد، با بیان این‌که طرح‌های مختلفی را نیز با هدف توزیع سفر در مشهد اجرا می‌کنیم، اظهار  کرد: فقط یک ماه از 365 روز سال، ایام پیک در مشهد بشمار می‌رود و همه شلوغی‌ و ازدحام سفر به مشهد در طی این یک ماه صورت می‌گیرد.

فرقانی ادامه داد: 4 روز اول نوروز، ایام 28 صفر و برخی روزهای دیگر با موج زیادی از مسافران مواجه هستیم و این موضوع مشکلاتی را برای زائران ایجاد می‌کند، چنانکه در ایام ولادت امام رضا(ع) نرخ بلیت هواپیما به 600 هزار تومان افزایش یافت اما اگر توزیع سفر در همه ایام سال صورت گیرد هم از نظر اقتصادی به‌صرفه است و هم مردم با مشکل مواجه نمی‌شوند.

وی با بیان این‌که طرح مبدأ به مبدأ امکان سفر گروهی و ارزان را به مشهد فراهم می‌کند، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند با مراجعه به سایت طرح مبدأ به مبدأ از تسهیلاتی همچون وام که این طرح به آن‌ها می‌دهد بهره‌مند شوند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی به اجرای طرح مبدأ به مبدأ اشاره کرد و گفت: این طرح از حدود 6 ماه گذشته آغاز به کار کرد و سایت مربوط به آن راه‌اندازی شد، البته طرح در ابتدا به‌صورت پایلوتی فعالیت خود را آغاز کرد.

در ادامه «سعید ولی‌زاده»، رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان‌رضوی گفت: از سفرها و تورهای گروهی و جمعی به مشهد حمایت می‌کنیم.

وی یادآور شد: با نواخته شدن زنگ گردشگری در مدارس مشهد تورهای مشهدگردی را از یکی از مدارس آغاز می‌کنیم و در این میان از یکی از مکان‌های فراموش شده در گردشگری، مقبره فردوسی بازدید خواهیم کرد، این برنامه تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، ازدحام سفر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها