بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران از استمرار خدمت یک چهارم معلمان در آستانه بازنشستگی در پایتخت خبر داد و گفت: اجباری برای تدریس هفتگی معاونان و مدیران مدارس نداریم به شرط آنکه نیروی مورد نیاز در منطقه تامین شده باشد.

تدبیر24»نادر جهان آرای در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه آیا درسال تحصیلی جاری مدیران و معاونان مدارس تهران بر اساس دستورالعمل سال گذشته وزارت آموزش و پرورش از تدریس شش ساعت در هفته معاف شده‌اند یا خیر ؟ اظهار کرد:  به لحاظ علمی خوب است که مدیران و معاونان مدارس در کلاس درس تدریس کنند و اطلاعاتشان بروز باشد، بنابراین تدریس به لحاظ علمی درست است و مشکلی ندارد، اما ممکن است شرایط برای همه مدیران مهیا نباشد.

وی افزود: اکنون در مناطق تهران، بسته به اینکه کدام از مدارس دچار کمبود نیروی انسانی باشند، مدیر و معاون مدرسه باید به کلاس درس بروند و تدریس کنند، اما آن دسته از مناطق که کمبود ندارند، موظف نیستند و به خودشان تفویض اختیار شده است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهر تهران درباره استمرار خدمت فرهنگیان در آستانه بازنشستگی در راستای تامین نیروی انسانی نیز گفت: مقرر شده بود آموزگاران مرد و زن در آستانه بازنشستگی در تهران اگر دارای مدرک لیسانس باشند، پس از 30سال سابقه و اگر دارای مدرک فوق لیسانس باشند پس از 35سال سابقه بتوانند در آموزش و پرورش بمانند و ادامه خدمت بدهند.

جهان آرای افزود: حدود 1000 نفر از 4000 معلم در آستانه بازنشستگی، امسال ادامه خدمت می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها