بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون امید گفت که در جلسه صبح امروز این فراکسیون وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی درباره مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و لایحه اصلاح نظام بانکی به ارائه توضیحاتی پرداختند.

تدبیر24»علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: فراکسیون امید صبح امروز جلسه‌ای را با حضور آقای کرباسیان و سیف با دو دستور کار بررسی مشکلات سپرده‌گذاران موسسات مالی و اعتباری و لایحه اصلاح نظام بانکی برگزار کرد.

به گفته وی در این جلسه چالش‌های نظام بانکی کشور و ضرورت اصلاحات ساختاری در شبکه بانکی مورد بررسی قرار گرفت و مشخصا موضوع موسسات مالی و اعتباری بویژه کاسپین و آرمان مورد رسیدگی قرار گرفت.

رحیمی توضیح داد: در این جلسه آقای سیف توضیحات مفصلی درباره وضعیت موسسات مالی و اعتباری ارائه و اعلام کرد طرح جدیدی را تدوین کرده و به وزرات اقتصاد برای مطرح شدن و تصویب در هیات دولت داده است.

وی در ادامه گفت: براساس توضیحات آقای سیف این طرح ناظر به اصلاح ساختار نظام بانکی همچون تعیین تکلیف وضعیت موسسات مالی و اعتباری است.

این عضو هیات رئیسه فراکسیون امید در پایان گفت که این جلسات ادامه خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها