بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۹۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
شهردار منتخب تبریز گفت: شهردار تمامی 13 عضو شورا هستم.

تدبیر24»ایرج شهین باهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا،  با بیان این مطلب افزود: بین اعضای شورایی که به من رای دادند با اعضایی که رای ندادند، تفاوتی وجود نداشته و بنده شهردار تمامی اعضای شورا هستم.

وی با تاکید بر اینکه فرد فراجناحی هستم، افزود: هدفم خدمت به مردم است و ارایه خدمات عمومی با مسایل سیاسی منافات دارد؛ به هیچ وجه وارد بحث‌های سیاسی و جناحی نشده و در کمال آرامش به دنبال رفع مشکلات و توسعه‌ی تبریز خواهم بود.

وی با بیان اینکه ترکیب اعضای شورای پنجم تبریز عالی است، بیان کرد: هریک از اعضای شورای شهر تبریز در زمینه‌ای تخصص دارند که قطعاً از نظرات کارشناسی آنان در مسائل مختلف استفاده خواهم کرد.

شهردار منتخب تبریز با اشاره به رویداد گردشگری تبریز ۲۰۱۸، اعلام کرد: تبریز در آستانه‌ی یک رویداد تاریخی و سرنوشت‌ساز قرار دارد و مجموعه‌ی شهرداری و شورا به صورت همدل و متحد کارها را پیش خواهد برد تا تبریز برای میزبانی از این رویداد آماده شود.

وی تصریح کرد: تعامل با اعصای شورا در چارچوب قانون و استفاده از نقطه نظرات و پیشنهادات‌شان مدنظرم است.

برچسب ها: تدبیر24 ، شهردار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها