بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۱۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
نوشیدن دمنوش‌ها در فصل‌های پاییز و زمستان بسیار مفید است و نقش موثری در پیشگیری از ابتلا به بیماری‌های مختلف دارند.
تدبیر24»امروزه با گسترش زندگی شهرنشینی، بی‌تحرکی و مصرف فست فود‌ها چاقی و اضافه وزن به یکی از مشکلات رایج مردم تبدیل شده است و همه افراد در جستجوی بهترین روش برای لاغری هستند. رعایت رژیم غذایی مناسب و ورزش کردن مهم‌ترین اصل برای تناسب اندام و لاغری است همچنین مصرف برخی از گیاهان و دمنوش‌ها نیز به چربی‌سوزی و کاهش وزن کمک شایانی می‌کند که در این مطلب به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

چای‌ترش  

گیاه چای‌ترش سرشار از آنتی‌اکسیدان و یکی از بهترین گیاهان برای لاغری است. مصرف این گیاه نقش موثری در کاهش چربی‌های شکمی و تقویت عضلات بدن دارد.

مواد لازم برای تهیه دمنوش چای‌ترش

گل چای‌ترش: ۱۰ گرم
آب: یک لیوان معادل ۲۰۰ میلی‌لیتر

طرز تهیه دمنوش چای‌ترش 

 آب را بجوشانید، پس از به جوش آمدن گل‌های چای‌ترش را به آن اضافه کنید و اجازه دهید که به مدت ۱۵ دقیقه با حرارت ملایم بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند. جوشانده را صاف و ۲ بار در روز میل کنید. این روند را به مدت ۱۰ روز ادامه دهید و سپس ۵ روز استراحت کنید. می‌توان چای‌ترش را به صورت خنک و همراه با یخ نیز میل کرد.

مواد لازم برای تهیه دمنوش برگ بو و دارچین 

چوب دارچین: یک تکه سه گرمی
برگ بو: ۲ برگ
آب: یک لیوان (۲۰۰ میلی‌لیتر)

روش تهیه دمنوش لاغری برگ‌بو و دارچین 

آب را بجوشانید و سپس چوب دارچین و برگ‌بو را به آن اضافه کنید. اجازه دهید به مدت حدود ۲۰ دقیقه بجوشد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه دَم بکشد. دمنوش را صاف و هر روز صبح به صورت ناشتا میل کنید. این کار را تا ۱۰ روز ادامه دهید سپس یک هفته مصرف آن را قطع و دوباره دوره را آغاز کنید.

مواد لازم برای تهیه دمنوش مریم‌گلی با عسل و لیموترش

 مریم‌گلی تازه یا خشک‌شده: ۱۵ گرم
آب: یک لیتر
لیموترش تازه: یک عدد
عسل: یک قاشق غذاخوری

روش تهیه دمنوش لاغری مریم‌گلی با عسل و لیمو ترش 

مریم گلی و عسل را به آب جوش اضافه کرده و ۲۰ دقیقه بجوشانید. سپس زیر شعله را خاموش کرده و ۱۵ دقیقه صبر کنید تا دَم بکشد. دَمکرده را صاف، سپس آب لیموترش را به آن اضافه و در طول روز میل کنید. می‌توانید تا پنج روز مصرف این دمنوش را ادامه دهید و سپس پنج روز استراحت کنید.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها