بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیات رئیسه فراکسیون گفت که اعضای فراکسیون امید ضمن انتقاد به احکام صادره برای فعالان سیاسی اصلاح طلب خواستار تجدید نظر در این زمینه هستند.

تدبیر24»بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار داشت: جلسه صبح امروز (سه‌شنبه) هیات رئیسه فراکسیون امید به ریاست دکتر عارف برگزار شد و در این جلسه موضوع صدور احکام چند تن از فعالان سیاسی اصلاح طلب مورد بررسی قرار گرفت. به اعتقاد ما احکام صادره بیش از آنکه جنبه قضائی داشته باشد، جنبه سیاسی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه کشور در شرایط فعلی نیازمند انسجام و همدلی است، درخواست ما از قوه قضائیه این است که نسبت به تجدید نظر در احکام صادره اقدام کند.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین یادآور شد: از نظر ما این سیاست غلطی است که اصلاح طلبان همواره باید با تهدید مواجه شوند و این سیاست غلط باید تغییر کند.

وی همچنین گفت که موضوع تغییرات در وظایف اعضای هیات رئیسه و همچنین تغییرات اساسنامه این فراکسیون در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها