بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۱۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
شرکت "اسپیس‌ایکس" قصد دارد تا بامداد یکشنبه آینده یک ماهواره مخابراتی را با استفاده از یک موشک "فالکون ۹" که قبلا مورد استفاده قرار گرفته به فضا پرتاب کند.
تدبیر24»ماهواره مخابراتی SES-۱۱/EchoStar قرار است با استفاده از موشک فالکون ۹ از پایگاه فضایی "کندی"(Kennedy) به فضا پرتاب شود.

این موشک قبلا در یک پرتاب مورد استفاده قرار گرفته است و اسپیس‌ایکس تست ثابت آن را در روز دوشنبه با موفقیت انجام داده بود.

قرار است این موشک در ساعت ۲:۲۳ بامداد یکشنبه ۱۶ مهر به وقت تهران به فضا پرتاب شود.

"اس‌.ای‌.اس"(SES) یک شرکت مخابراتی لوکزامبورگی است که به عنوان دومین اپراتور ماهواره‌های مخابراتی در جهان شناخته می‌شود.

ناوگان این شرکت، از ۵۲ ماهواره ثابت تشکیل شده است که در عمل، ۹۹ درصد از مناطق روی زمین را پوشش می‌دهد. شرکت اس‌ای‌اس خدمات ماهواره‌ای خود را به سازمان‌های دولتی، کانال‌های تلویزیونی، ایستگاه‌های رادیویی و همچنین به مخاطبان خصوصی در سراسر جهان ارائه می‌دهد.

در پایان سال مالی ۲۰۱۱ این شرکت، وظیفه مخابره بیش‌از ۵۲۰۰ کانال تلویزیونی و ۱۰۰۰ ایستگاه رادیویی را از طریق ۴۴ ماهواره ارتباطاتی در سراسر جهان بر عهده داشت. در سال ۲۰۱۲ شمار مشترکین این شرکت، بیش از ۲۷۶ میلیون مشترک اعلام شد.

موشک فالکون ۹ دارای دو بخش مجزاست که قسمت اول آن موسوم به "First Stage" قابلیت فرود دارد و پس از خروج موشک از جو پایینی زمین این بخش جدا شده و به سمت زمین بازمی‌گردد و در صورتی که با موفقیت فرود آید، می‌تواند مجددا در پرتاب‌های بعدی مورد استفاده قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها