بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۹۱۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان گفت: کاهش 30 درصدی وقوع جرائم، کاهش وقوع جرائم خشن، آسیب‌های اجتماعی و تلفات جاده‌ای اقدامات کمی نیست و از جمله توفیقاتی است که در حوزه امنیت استان صورت گرفته است.
تدبیر24»محمدابراهیم الهی‌تبار صبح شنبه 15 مهر در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی انتظامی همدان که به مناسبت هفته ناجا برگزار شد، اظهار کرد: امسال دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج حسین همدانی را همزمان با ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه امنیت جمهوری اسلامی ایران امنیتی پایدار است، تصریح کرد: در سال 2014 با شکل‌گیری گروه‌های تروریستی القاعده و طالبان آمریکا برای از بین بردن امنیت منطقه تلاش کرد و این روند را با تشکیل گروه داعش در عراق ادامه داد و در زمانی‌که همه گروه‌ها و جریانات فکری و نظامی درصدد تهدید امنیت ایران بودند کشورمان توانست امنیت خود را حفظ کند.

معاون سیاسی استاندار ادامه داد: 29 کشور مورد آسیب قرار گرفت و چندین هزار نفر در آسیا و اروپا و خاورمیانه کشته شدند و تنها کشور ایران بود که توانست در مقابل جریان‌های سیاسی و نظامی امنیت خود را در منطقه تأمین کند.

وی گفت: مردم نیروهای نظامی و انتظامی، ارتش و سپاه را از خود می‌دانند چرا که این نیروها برخاسته از بطن مردم است و انسجام و اقتدار ملی‌مان را مدیون رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.

الهی‌تبار با اشاره به اینکه هماهنگی و انسجام خوبی در شورای تأمین استان وجود دارد، افزود: 30 درصد کاهش وقوع جرائم، کاهش وقوع جرائم خشن، آسیب‌های اجتماعی و تلفات جاده‌ای اقدامات کمی نیست و از جمله توفیقاتی است که در حوزه امنیت استان صورت گرفته است.

وی فرهنگسازی را نیازمند ابزارهایی دانست و تأکید کرد: تأمین امنیت جامعه در زمان‌هایی که مراسم‌های مذهبی و تعطیلات و مناسبت‌های خاص است، توسط مراقبت و حفاظت و ارائه خدمات نیروهای نظامی و انتظامی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: مردم نیروی انتظامی را دوست دارند و همواره سپاسگزار زحمات ارزشمند نیروهای خدوم نظامی و انتظامی هستند.

امیر خجسته با اشاره به وجود هماهنگی خوب در میان شورای تأمین استان افزود: نیروهای تأمین‌کننده امنیت در استان قابل تقدیر هستند و با اشراف اطلاعاتی و روحیه ولایت‌مداری تمامی تهدیدها و تلاش‌های نیروهای تکفیری را به درک واصل کرده‌اند.

خجسته با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری گفت: عاشقان آقا اباعبدالله‌الحسین(ع) نگذاشتند عراق سقوط کند.

وی ادامه داد: عراق با تدبیر جمهوری اسلامی و نیروهای مدافعین حرم نجات پیدا کرد و این وقایع موجب شده ترامپ دچار جنون شود.

خجسته به نمایندگی از مردم از زحمات تک تک نیروهای نظامی و انتظامی تشکر کرد و گفت: با همدلی و همگرایی که در میان نیروهای نظامی و اطلاعاتی و امنیتی وجود دارد، به واسطه عشق به اباعبدالله‌الحسین(ع) است و کفر جهانی و صهیونیست را از بین خواهد برد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها