بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
او فرمانده حفاظت اطلاعات قرارگاه مقدم جنوب (کربلا) بود و مسئولیتش ایجاب می­‌کرد در پشت خطوط مقدم حضور داشته باشد اما با حضور در خطوط مقدم و عملیات به یاری رزمندگان اسلام و فرماندهان دیگر می­‌شتافت.
تدبیر24»خیرالله صفری‌زاده  سال ۱۳۳۸ در شهر بهبهان به دنیا آمد. دوره تحصیلات ابتدایی را با تلاش و جدیت به پایان رساند و با ورود به دبیرستان در محافل مذهبی حضور فعال  داشت. پس از اخذ دیپلم به خدمت سربازی رفت. دوران خدمت سربازی­‌اش با اوج­گیری قیام شکوهمند مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) همزمان بود. او نیز در این زمان فعالیت­‌های مذهبی و مبارزات خیابانی و سیاسی خود را شدّت بخشید.

در یک درگیری با عناصر نفاق به شدت مجروح شد. با تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عضویت سپاه درآمد و تمام وجودش را در دفاع از انقلاب و آرمان­‌های آن به کار گرفت. با اینکه همیشه در جبهه و مناطق خطر خیز حضور داشت اما این مسائل او را از عمل به سنت الهی ازدواج غافل نکرد. سه فرزند خیرالله صفری‌زاده یادگاران این ازدواج هستند.

رابطه‌اش با والدین در کمال فروتنی و تواضع بود. حضور مستمر در میادین عملیاتی از جمله عملیات خیبر، بدر، کربلای ۱۰ و رشادت­‌های زیادی که از خود در این عملیات‌ها و عرصه‌های دیگر به یادگار گذاشته است یادگاری برای افتخار است.


او فرمانده حفاظت اطلاعات قرارگاه مقدم جنوب (کربلا) بود و مسئولیتش ایجاب می­‌کرد در پشت خطوط مقدم حضور داشته باشد اما با حضور در خطوط مقدم و عملیات به یاری رزمندگان اسلام و فرماندهان دیگر می­‌شتافت. سرانجام در حالی که مسئول حفاظت اطلاعات قرارگاه مقدم جنوب بود، در عملیات والفجر ۱۰ در شهر حلبچه در تاریخ بیست و ششم اسفند سال ۱۳۶۶ بر اثر بمباران شیمیایی هواپیماهای دشمن به شهادت رسید.

این شهید در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است:«امروز روز گذشت و ایثار است و روز جنگ و جهاد و مبارزه علیه دشمنان خداست؛ روز دفاع از اسلام است. این روحیه مقاومت و ایثار و اطاعت از رهبری را حفظ کنید و با توکل بر خدا سنگرهای بعدی را مثل سنگرهای قبلی فتح کنید.


قدم­‌هایتان را محکم بر زمین بکوبید. سرهایتان را در راه خدا بدهید و عاملین فساد و نفاق را در دنیا ریشه­ کن کنید. دل به دنیا نبندید که دنیا ارزشی ندارد. تلاش کنید که ظهور حضرت مهدی (عج) نزدیک است. ملت ایران گول بازی­‌های سیاسی را نخورید و هیچ دلهره­‌ای به خود راه ندهید و این را بدانید که خون میدان جنگ، حقانیت شما را ثابت می­‌کند و سیاست نه شرقی نه غربی را ادامه دهید که پیروزید.»

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها