بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷
رییس پلیس پایتخت از افزایش ۷۰ درصدی کشفیات جرایم در حوزه فضای مجازی در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد.
تدبیر24»سردار حسین رحیمی، در مراسم صبحگاه مشترک یگان‌های مختلف پلیس پایتخت که صبح روز دوشنبه (امروز) در مقرر مرکزی فاتب برگزار شد، گفت‌: ناجا بر اساس برنامه‌ریزی و اهداف خود پلیسی جامعه محور و مردم مدار است و موظف است تا در ابعاد مختلف نگاهی برادرانه و خدمتگزارانه به شهروندان و نظام جمهوری اسلامی ایران ارائه کند.

وی با بیان این که امروز متولی اصلی امنیت در کشورمان ناجا است، اظهار کرد: امروز پلیس با اشراف اطلاعاتی و رصد شبانه روزی با مخلان نظم و امنیت برخورد کرده و اقدامات تاثیرگذاری نیز انجام داده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در ادامه‌ با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پلیس پایتخت، افزود: امسال ترافیک اول مهر را مدیریت کرده و علی‌رغم این که آغاز مهرماه با ایام ماه محرم همزمان شده بود، اما موفق به کاهش ترافیک شدیم.

وی با اشاره به این که روزانه ۱۳ هزار تماس عملیاتی با "۱۱۰" انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: میزان تماس‌هایی که در طول روز با سامانه "۱۱۰" تهران انجام می‌شود بیش از ۳۵ هزار تماس است که همان طور که گفتم روزانه حدود ۱۳ هزار مورد آن عملیاتی شده و ماموران ما در عرض کمتر از ۷ تا ۱۰ ‌دقیقه به محل رسیده و اقدامات لازم را انجام می‌دهند. همچنین برای برخی دیگر از تماس ها نیز ارشادات و راهنمایی به شهروندان می‌دهند.

رحیمی از کشف بیش از ۸ تن انواع مواد مخدم و انهدام ده‌ها باند فعال در این حوزه خبر داد و گفت‌: پلیس پایتخت فضا را برای قاچاقچیان، معتادان و خرده فروشان و دیگر سوداگران مرگ ناامن می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات پلیس در فضای مجازی نیز گفت‌: بیش از ۳۰ درصد از جرایم فضای مجازی کشور در حوزه استحفاظی تهران بزرگ رخ می‌دهد و باید این را بگویم که در طی شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل رسیدگی به پرونده‌ها پلیس در حوزه فضای مجازی، پلیس فتا ۷۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین از اشرافیت پلیس بر باندها و گروه‌های سارقان خبر داد و گفت‌: پلیس بر روی این افراد نیز اشرافیت داشته و تاکنون با اجرای طرح های مختلف با بسیاری از آنها برخورد کرده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها