بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۹۲۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
رئیس هیات فوتبال همدان اخبار منتشره پیرامون بازگشت پاس به تهران را بی اساس خواند و گفت: هیات فوتبال به عنوان مرجع رسمی فوتبال استان، هیچ‌گاه اجازه این انتقال را نمی‌دهد.
تدبیر24»عباس صوفی رئیس هیات فوتبال همدان در جمع خبرنگاران افزود: پاس اگرچه در این چند سال به لحاظ جایگاه تنزل داشته اما برای پایدار ماندن این تیم میلیاردها تومان از بیت المال هزینه شده و پلکان ترقی بازیکنان و مربیان پرشماری نیز شده است.

وی اضافه کرد: پاس برای فوتبال همدان سبب رشد و اعتلا بوده و بازیکنان مستعد بومی این استان که هم اینک در باشگاه های مختلف کشور فعالیت دارند، ریشه از پاس دارند.

رئیس هیات فوتبال همدان تاکید کرد: تیم پاس در این 10 سال گذشته رگ و ریشه همدانی به خود گرفته و احساس و روحیات فوتبالدوستان با این تیم عجین شده و حتی اکنون که پاس در لیگ 2 حضور دارد، مملو از دوستداران و هواداران است.

وی افزود: امتیاز پاس براساس اصلی 44 قانون اساسی به همدان انتقال یافت ضمن اینکه ناجا در آن زمان تمایلی به تیمداری نداشت و این افتخار نصیب همدانی ها شد که مکتب تاریخی پاس را زنده نگه دارند و اجازه ندهند تیمی که قرار بر انحلالش بود، به نابودی کشیده شود.

صوفی خاطرنشان کرد: اینکه پاس حالا در لیگ دو روزگار سپری می کند قابل جبران است و با یک برنامه ریزی مطلوب و حمایت به موقع و همه جانبه می توان این تیم را روانه لیگ برتر کرد.

وی یادآور شد: یکی از سیاست های اصلی هیات فوتبال همدان کمک به شرایط پاس است و انتظار می‌رود مسئولان اجرایی استان نیز با حمایت لازم و به موقع این تیم را در مسیر دشوار فوتبال لیگ کشور همراهی کنند تا بسترهای لازم برای صعود پاس مهیا شود.

وی افزود: برای پاس هزینه های هنگفتی شده و خیلی از بازیکنان فعلی تیم های بزرگ نظیر استقلال، پرسپولیس، ذوب آهن و سایر تیم های مطرح روزگاری در پاس فعالیت داشتند که از بودجه استان ارتزاق کردند و مسیر حضورشان در همدان منتهی به تیم های دیگر شده است. پاس در این سال ها دلخوش بسیاری از استعدادهای نخبه فوتبال استان شده است و اجازه نمی‌دهیم تیمی که برای انتقالش میلیاردها هزینه زیرساخت ها، تیمداری و سایر امکانات شد، با چند اظهارنظر به حاشیه کشیده شود.

رئیس هیات فوتبال همدان در ادامه با اشاره به حمایت بی دریغ استاندار و نمایندگان همدان در مجلس شورای اسلامی از تیم پاس گفت: در گذشته به عنوان مثال تیم های استقلال و تراکتور که به رده های پایین سقوط کردند، با تلاش صعود کردند و الان موجب افتخار هستند و پاس هم از این قاعده مستثنی نیست و در حال حاضر نیز همه مردم و مسئولان اجرایی مصمم به رساندن این تیم به جایگاه واقعی خود هستند.

وی افزود: سوال اینجاست که همین آقایان اگر دلسوز مکتب پاس هستند چرا به این تیم کمک نمی‌کنند. مگر همدان جزو خاک پهناور کشورمان نیست؟ اگر قرار است ناجا این تیم را تحت پوشش قرار دهد در همین همدان این اقدام صورت بگیرد. چطور می‌شود تیم های خوزستانی با پوشش حمایتی از سوی صنایع نفت و گاز تیمداری می‌کنند و تیم‌های کرمانی که با بهره مندی از صنایع مس به تیمداری مشغول هستند و ارگان های دولتی نظیر برق و مخابرات هم سال ها در استان های مختلف تیمداری کردند. حالا همین مکتب پاس که آقایان از آن یاد می کنند نیز می تواند با حمایت واقعی آقایان به جایگاه واقعی خود بازگردد. 

صوفی با اشاره به اینکه عده ای با سوءاستفاده از این اوضاع دنبال منافعی دیگر هستند، گفت: اجازه منفعت طلبی به هیچ کس را نمی دهیم و مطمئن باشند که به هیچ جا نمی‌رسند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها