بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
محمدابراهیم انصاری لاری با تصویب شورای عالی مناطق آزاد تجاری به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش انتخاب شد.
تدبیر24»پس از تشکیل جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری که با حضور رئیس جمهوری برگزار شد، محمد ابراهیم انصاری لاری به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش تعیین شد.

گفتنی است پس از رفتن علی اصغر مونسان – مدیرعامل سابق منطقه آزاد کیش – به سازمان میراث فرهنگی و امور گردشگری سیروس عیدی‌پور با حکم مرتضی بانک – دبیر شورای عالی مناطق آزاد – به عنوان سرپرست منطقه آزاد کیش انتخاب شده بود.

در حالی با تصویب شورای عالی مناطق آزاد تجاری محمدابراهیم انصاری لاری به عنوان مدیرعامل جدید منطقه آزاد کیش انتخاب شده است که هنوز حکمی از سوی مرتضی بانک – دبیر شورای عالی مناطق آزاد – صادر نشده است.

محمد ابراهیم انصاری لاری استانداری سابق بوشهر فارس ریاست سازمان ثبت احوال ایران و دولت اصلاحات را در کارنامه دارد. وی قبل از انتصاب به سمت‌های سیاسی کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و مدتی نیز به عنوان معاون وزیر کشور مشغول به فعالیت بوده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها