بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۲۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
محسن آرمین درحالی با سوء استفاده از درگذشت آیت الله راستی کاشانی به تحریف تاریخ پرداخته‌ است که سوابق و اسناد موجود به خوبی نشان می‌دهد که چرا سازمان مجاهدین انقلاب منحل شد.
تدبیر24» منتقدین:اخیراً محسن آرمین، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفتگو با سایت جماران با سؤاستفاده از درگذشت حضرت آیت الله راستی کاشانی اقدام به تحریف تاریخ کرده است.

وی اظهار داشته «هرچند امام اساساً با داشتن نماینده در سازمان‌های سیاسی خیلی موافق نبود یا به این نتیجه رسیده بودند که نباید در این‌گونه سازمان‌ها نماینده‌ای داشته باشند، به‌همین‌دلیل بعد از دو یا سه سال از خروج دوستان ما حضرت امام به خاطر حفظ شأن آیت‌الله راستی‌کاشانی که یکی از وفاداران به امام و شاگردان امام خمینی (س) بودند، از ایشان خواستند از سازمان استعفا دهند؛ آقای راستی هم که به توانایی گردانندگان آن زمان و همچنین به آینده سازمان خیلی اعتمادی نداشتند و نگران بودند، فرصت را غنیمت شمرده و هم‌زمان با استعفای خود انحلال سازمان را هم اعلام کردند.»

درصورتی که همانطور که آیت الله راستی اظهار داشتند و در سوابق و اسناد موجود است، ایشان به خاطر حضور اعضا سازمان در جنگ خودشان از امام (ره) داوطلبانه درخواست استعفا و انحلال سازمان را کردند و امام راحل نیز با هر دو مورد موافقت نمودند.

البته آرمین در همین مصاحبه گفته است که به خاطر گزارشاتی که به مرحوم آیت الله راستی کاشانی داده می‌شد ایشان فکر کردند ما دارای افکار انحرافی هستیم.

در اینجا باید به هوش و زیرکی آیت الله راستی کاشانی آفرین گفت که 30 سال پیش از عقاید انحرافی آقایان نبوی و آرمین مطلع شدند و به آنها تذکر داند – اگر آنروز آن‌ها خود را اصلاح کرده بودند سازمان مجاهدین انقلاب را در سال 71 راه نمی‌انداختند و مسبب فتنه‌های سالهای 78 و 88 که منجر به انحلال سازمان و دستگیری و محکومیت تعدادی از سران آنها شد، نمی‌گردید.

منبع: مشرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها