بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
هاروی 104 ساله و ایرما، ۹۳ ساله در سال ۱۹۴۲ میلادی ازدواج کردند. آنها از آن زمان تاکنون رویدادهای بااهمیت و تاثیرگذار زیادی را شاهد بوده‌اند.
تدبیر24»جنگ کره، جنگ سرد، حضور انسان بر کره ماه، ترور جان اف کندی، سی و پنجمین رئیس جمهوری ایالات متحده، جنگ ویتنام، فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و حملات ۱۱ سپتامبر از جمله رخدادهایی است که این زوج آنها را در کنار یکدیگر تجربه کردند.
نامگذاری دو طوفان سهمگین روزهای گذشته به نام‌های هاروی و ایرما باعث شد این زوج نام خود را به دفعات و گاه حتی همزمان از رسانه ها بشنوند.
طوفان هاروی روز ۲۵ اوت امسال ایالت تگزاس را درنوردید و سپس به سوی ایالت لوئیزیانا حرکت کرد. طوفان ایرما نیز چند روز بعد در اقیانوس اطلس شکل گرفت و پس از عبور از برخی کشورها و جزایر دریای کارائیب روز یکشنبه گذشته ایالت فلوریدا را درنوردید.
نامگذاری دو طوفان اخیر تحت عنوان هاروی و ایرما برای این زوج کهنسال پرسش برانگیز بوده است. ایرما اشلوتر می‌گوید: نمی‌دانم چرا این کار را انجام دادند و هاروی و ایرما را انتخاب کردند.
نامگذاری طوفان‌هایی که در اقیانوس اطلس شکل می‌گیرند از سال ۱۹۷۹ توسط سازمان جهانی هواشناسی صورت می‌گیرد. برای طوفان‌ها به شکل تناوبی نام مردانه یا زنانه انتخاب می‌شود. شش جدول اسامی برای انتخاب نام طوفان‌ها وجود دارد و هر جدول طی یک سال مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این ترتیب اسامی طوفان‌های سال ۲۰۱۷ در سال ۲۰۲۳ بار دیگر مورد استفاده قرار خواهند گرفت. با این حال نام طوفان‌هایی که به دلیل خسارات مالی و جانی در خاطره ها باقی می‌ماند از فهرست حذف می‌شود و مجددا مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.
نام هاروی اولین بار در سال ۱۹۸۱ برای طوفان استفاده شد. شش طوفان دیگر نیز تاکنون این نام را داشته‌اند. اما به نظر می‌رسد با توجه به قدرت طوفان‌های هاروی و ایرما در سال ۲۰۱۷ دیگر از این دو نام در آینده استفاده نشود
ارتباط طوفانی زن و شوهر در سن 100 سالگی / نام این زوج چگونه جهانی شد؟ + عکس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها