بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
در حکمی از سوی رئیس جمعیت هلال‌احمر:
دکتر پیوندی در حکمی دکتر سید امیرمحسن ضیائی را به عنوان «مشاور عالی رئیس جمعیت هلال‌احمر» منصوب کرد.

تدبیر24»به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، دکتر علی‌اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال‌احمر در حکمی دکتر سید امیرمحسن ضیائی را به سمت «مشاور عالی رئیس جمعیت هلال‌احمر» منصوب کرد.


متن حکم انتصاب  دکتر ضیائی بدین شرح است:
«جناب آقای دکتر سید امیرمحسن ضیائی؛
استاد محترم دانشگاه
ضمن ارج نهادن به خدمات آن برادر گرامی در دوران خدمت در سمت ریاست جمعیت هلال‌احمر و نظر به تعهد شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور عالی رئیس جمعیت هلال‌احمر» منصوب می‌شوید.
بی‌شک توانایی علمی، تخصص و تجربه بسیار شما در زمینه امور امدادی، بشردوستانه و عام‌المنفعه در سطح ملی و بین‌المللی راهگشای امور در جهت اعتلای جمعیت خواهد بود.
بالندگی و توفیق روزافزون شما در تحقق اهداف والای جمعیت را از درگاه خداوند یگانه و مهربان مسئلت دارم.»

برچسب ها: تدبیر24 ، دکتر ضیائی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها