بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۰
فرماندار ماسال از کشف آثار باستانی متعلق به عصر آهن و دوره‌های اشکانیان و هخامنشیان در منطقه ‌دیولانه ‌شاندرمن خبر داد.
تدبیر24»محمود قاسم نژاددر بازدید از طرح کاوش تاریخی منطقه ‌دیولانه ‌شاندرمن با اشاره به کشف برخی آثار تاریخی متعلق به هزاره ‌ اول قبل از میلاد گفت: در همین راستابا تصویب کمیته برنامه ریزی شهرستان ماسال،اعتبارات لازم جهت کاوش علمی و تاریخی آثار تاریخی موجود در منطقه اختصاص یافت که در اولین قسمت از این طرح در سال گذشته کاوش روستای اسب ریسه ماسال صورت پذیرفت و استودان‌ها و ‌آثار تاریخی متعلق به هزاره اول قبل از میلاد در این محل کشف شد‌.

وی کاوش تاریخی منطقه ‌دیولونه ‌ماسال را دومین مرحله ی این پروژه عنوان داشت و افزود: بنا به کاوش‌های صورت پذیرفته در این منطقه تاکنون، بسیاری از اشیاء و اقلام زندگی و شکار حیوانات متعلق به عصر آهن و دوره‌های اشکانیان و هخامنشیان در این منطقه کشف شده است و یافته‌های این منطقه به لحاظ سبک زندگی، معماری و صنایع آن دوران حائز اهمیت است‌.

فرماندار ماسال با تاکید بر اهمیت گردشگری این آثار،‌ گفت: درصدد هستیم با احداث و راه‌اندازی موزه در سطح شهرستان،‌ این آثار تاریخی در معرض عموم مردم و گردشگران قرار داده شود تا علاوه بر افزایش رونق گردشگری، زمینه‌ای فراهم شود که گردشگران با سابقه ‌ سکونتگاهی، معیشتی و فرهنگی مردم ماسال و شاندرمن آشنا شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها