بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
جانی دپ بازیگر مشهور و نامزد اسکار به خاطر حمل غیرقانونی سگ هایش به استرالیا، احتمال دارد تا 10 سال زندان برایش بریده شود.
تدبیر24»بازیگر مشهور فیلم دزدان دریایی کارائیب به خاطر حمل غیرقانونی سگ هایش به استرالیدر صورت متهم شدن در دادگاه احتمال دارد به 10 سال زندان و یا جریمه نقدی تا 172 هزار پوند محکوم شود.جانی دپکلیک و کشیدن برای جابجایی

جانی دپ بازیگر نامزد اسکار که برای حضور سر صحنه فیلمبرداری فیلم دزدان دریایی کارائیب:مرد مرده هیچ داستانی نمی گوید» اوایل این ماه با هواپیمای جت شخصی اش به استرالیا سفر کرد، در این سفر، سگ هایش را بدون گرفتن مجوز قانونی همراه خود برد ولی به دلیل نقض قوانین قرنطینه این کشور اکنون تحت تعقیب قانونی قرار گرفته است.

به گفته مقامات قضایی استرالیا، جانی دپ در صورت متهم شدن در دادگاه ممکن به حداکثر 10 سال زندان و یا جریمه نقدی تا 172 هزار پوند محکوم شود. همچنین گفته می شود که حتی خلبان هواپیمای جانی دپ به خاطر نقشی که در این اتهام داشته است ممکن است به دو سال زندان محکوم شود.
این مقامات تأکید کرده اند که این مورد این پرونده بسیار جدی است.
بنا بر این گزارش، زمانی که جانی دپ پس از سفر به استرالیا عکسی از خودش و سگ هایش را در صفحه فیس بوکش گذاشت، مقامات استرالیا از این ماجرا خبردار شدند و به وی تذکر دادند که یا ظرف حداکثر 2 روز این سگ ها را از کشور خارج می کند یا در اولین فرصت دولت استرالیا برای کشتن سگ ها وارد عمل خواهد شد که پس از این ماجرا آمبر ، همسر جانی دپ به سرعت به همراه این سگ ها کشور استرالیا را به مقصد کالیفرنیا ترک کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها