بازهم نقش‌آفرینی ایران در عراق زنگنه

بازهم نقش‌آفرینی ایران در عراق

همان‌طور که ایران با وساطت سردار سلیمانی در مساله همه‌پرسی اقلیم کردستان توانست جلوی خون‌ریزی و بروز بحران جدید در عراق را بگیرد و در نتیجه همه‌پرسی را در اقلیم کردستان لغو کند، با پادرمیانی خود می‌تواند شرایطی را به وجود آورد که اختلافات موجود میان دولت مرکزی و اقلیم کردستان عراق حل شود تا همسایگان عراق با خطر اقدامات یکجانبه و بحرانی تازه در منطقه روبه‌رو نشوند.
انتظار جامعه؛ رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد پارسایی

انتظار جامعه؛ رسیدگی به پرونده احمدی‌نژاد

رئیس جمهور سابق چند پرونده تخلف در قوه قضائیه دارد و پس از گذشت بیش از چهار سال از پایان دوره وی هنوز نتیجه‌ای از رسیدگی به‌این موارد دیده نشده است.
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - 2017 October 20
کد خبر: ۹۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
اگر می خواهید کارایی ورزشی خود را افزایش دهید شاید به راحتی نتوانید به این هدف برسید اما نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آنها می‌توان سطح آمادگی بدن را افزایش داد.
تدبیر24»توصیه‌های زیر می‌تواند به افرادی که ورزش می‌کنند کمک کند تا سطح آمادگی جسمانی خود را افزایش دهند:

۱. خوب بدن را گرم کنید:

اگر می خواهید یک جلسه ورزشی پر بار داشته باشید وزنه بزنید  و حرکات ورزشی که به بدن فشار می آورند انجام دهید. باید پیش از آن خوب بدن را گرم کنید. حرکات ورزشی آرام و سبک‌تر را برای گرم کردن بدن پیش از ورزش اصلی انجام دهید. به ‌این‌ ترتیب دمای بدن افزایش می‌یابد و عضلات و سیستم عصبی بدن فعال می‌شوند.

۲. در میانه روز کمی بخوابید:

ورزشکاران حرفه‌ای که یک روز خسته کننده دارند معمولا در میانه روز حداقل ۲۰ تا ۳۰ ‌دقیقه می خوابند. این کار باعث می‌شود که انرژی از دست رفته باز گردد. گاهی اوقات ۲۰ ‌دقیقه خواب چند ساعت قبل از ورزش می‌تواند به شما کمک کند. سعی کنید زیاد نخوابید، زیرا خواب زیاد در میانه روز شما را خسته تر می‌کند.

۳. لباس ورزش مناسب اعتماد کنید:

اگر می خواهید کارایی ورزش خود را افزایش دهید لباس ورزش مناسب بپوشید. لباس ورزش باید راحت و سبک باشد.

۴. به موسیقی درست گوش دهید:

موسیقی که مناسب ورزش باشد باعث می‌شود که انرژی بیشتری پیدا کنید. از هدفون خوب استفاده کنید و یک پلی لیست مناسب ورزش تهیه کنید.

۵. شرایط اولیه بدن را بهبود بخشید:

هر چقدر توانایی هوازی بدن بیشتر باشد بدن آمادگی بیشتری برای ورزش دارد. سعی کنید دو تا سه بار در هفته‌ به مدت نیم ساعت ورزش هوازی انجام دهید.

۶. تغذیه مناسب داشته باشید:

تغذیه برای ورزشکاران بسیار اهمیت دارد. غذاهایی مصرف کنید که انرژی لازم برای ورزش را تامین کند. غذای سالم بخورید. غذاهای شما باید حاوی میزان کافی کربوهیدرات و پروتئین باشد. از خوردن غذاهای فرآوری شده و چربی‌های مصنوعی جلوگیری کنید.

۷. مکمل مناسب مصرف کنید:

مکمل‌ها نمی‌توانند تغذیه نادرست را جبران کنند، اما مصرف آنها می‌تواند کارایی ورزشی شما را افزایش دهد. مکمل‌هایی که حاوی کافئین ، شکر و مواد مصنوعی زیادی هستند را زیاد مصرف نکنید. خوردن کمی پروتئین به میزان کافی خوب است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها