بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۲۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
پنجمین هواپیماهای خریداری‌شده ATR72-600 توسط شرکت هواپیمایی ایران ایر ظهر امروز مهرماه سال جاری در فرودگاه بندرعباس به زمین نشست.

تدبیر24»‌‌مدیر هواپیمایی جمهوری اسلامی (هما) در بندرعباس در گفت‌وگو با ایسنا،‌ افزود: ناوگان نوین هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما” از پنجشنبه ۲۰ مهر، پروازهای منطقه‌ای و توسعه‌ای خود را از استان هرمزگان آغاز می‌کند.

حمیدرضا بخشی زاده افزود: ناوگان هواپیماییATR که پس از حدود ۲۰سال به‌صورت نو خریداری و ۶ فروند آن وارد کشور شده است از پنجشنبه هفته جاری فعالیت‌های منطقه‌ای خود را از مبدأ بندرعباس به ۱۰ مقصد آغاز کرده و نخستین پرواز آن به جزیره یابو موسی خواهد بود.

وی تصریح کرد: هواپیماهای  ATR72-600  به دلیل توانایی و قابلیت‌هایش مانند چابکی، داشتن پلکان، ظرفیت متناسب و مصرف بهینه می‌تواند مقاصد کوتاه را پیوند داده و استمرار خدمات پروازی را تمدید کنند.

بخشی زاده اظهار کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دوره جدید فعلیت خود با تأسیس یک شرکت منطقه‌ای، قصد دارد نقاط کمتر برخوردار را به مراکز استانی و پروازی ، پیوند دهد و فرودگاه‌های کمتر فعال را نیز عملیاتی کند.

وی خاطرنشان کرد: ناوگان هواپیمای کوتاه برد "هما” شامل ATR72-600  و  F100  فوکو در این شرکت منطقه‌ای پرواز خواهد کرد.

بخشی زاده با اشاره به اینکه مقصد جدید پروازی هما به محوریت "بندرعباس” مرکز استان هرمزگان، شامل جزیره ابوموسی، چابهار، ایرانشهر، زاهدان، اهواز، کرمان، اصفهان، شیراز، جزیره کیش و عسلویه است، خاطرنشان کرد: امیدواریم به‌زودی شرایط لازم برای پرواز در حوزه خلیج‌فارس همچون مسقط و دبی با این پروازها انجام شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها