بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین اظهار نظر جالبی درباره لیونل مسی داشت.
تدبیر24»لیونل مسی در دیدار برابر تیم ملی فوتبال اکوادور ستاره میدان بود و توانست هت تریک کند تا آلبی سلسته برنده بازی شود و صعود به جام جهانی 2018 روسیه را جشن گیرد.
پائولو دیبالا ستاره جوان یوونتوس که از او به عنوان مسی جدید یاد می شود اظهار نظر جالبی درباره کاپیتان تیمش داشت. 
او گفت: تنها می توانم این را بگویم که من بازیکن خوش شانسی هستم که مسی را از نزدیک می بینم و در کنار او بازی می کنم.
خبرهای زیادی درباره احتمال حضور دیبالا در بارسلونا به گوش می رسد اما چون سبک بازی این دو بازیکن بسیار شبیه به هم است شاید این انتقال عملی نشود.
برچسب ها: تدبیر24 ، مسی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها