بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کاخ سفید از اعلام استراتژی جدید آمریکا در قبال ایران توسط دونالد ترامپ در روز جمعه خبر داد.
تدبیر24»سارا سندرز،سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ روز جمعه ساعت 12:45 دقیقه به وقت واشنگتن(19:45 جمعه به وقت ایران) راهبرد جامع خود در قبال ایران را اعلام می کند.
به گزارش ایسنا،رسانه های آمریکایی به نقل از مقامات آگاه کاخ سفید اعلام کردند که ترامپ احتمالا روز جمعه پایبندی ایران به برجام را رد خواهد کرد.
این در حالی است که آژانس بین المللی انرژی اتمی مقامات کاخ سفید و سران اروپایی همه تاکید دارند که ایران به تعهداتش در برجام پایبند بوده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها