بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از اختصاص دو هواپیمای ATR پسابرجامی به فرودگاه بندرعباس و پرواز آنها به ۱۰ شهر بزرگ کشور خبر داد.
تدبیر24»فرزانه شرفبافی مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما" در مورد شرایط خط‌ های پروازی هواپیماهای ATR تازه خریداری شده، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده برای هواپیماهای ATR پسابرجامی، دو فروند هواپیمای ATR خریداری شده در استان هرمزگان مستقر خواهد شد.

وی بیان کرد: این هواپیماها، هواپیماهای نویی هستند که گروه پروازی و خدمه پرواز ایرانی با آنها فعالیت خواهند کرد، پروازها از طریق شهر بندرعباس به شهرهای مختلفی صورت خواهد گرفت که ۱۰ شهر بزرگ را مانند زاهدان، کرمان، یزد، شیراز و کیش در نظر گرفتیم که شهرهای دیگری نیز مدنظرمان است.

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران افزود: ترجیح می دهیم این هواپیماها، در منطقه حاشیه خلیج فارس پروازهای منطقه ای نیز داشته باشند که در حدود یک تا دو ماه آتی برنامه‌ریزی برای پروازهای خارج از کشور برای هواپیمای ATR  در دستور کار است.

وی درباره ظرفیت این هواپیماها گفت: ظرفیت این هواپیماها بین ۶۵ تا ۷۰ نفر است که مسافران را جابه جا می‌کند و تهاتر پروازی به صورتی است که سعی کردیم حداکثر تعداد پرواز را از بندرعباس داشته باشیم.

شرفبافی تصریح کرد: پروازها را سه مسیر پروازی را در هر روز به صورت رفت و برگشت انجام خواهد داد و ترجیح می‌دهیم که پروازها با حداکثر ظرفیت مسافری پر شود و ان شاء ا... استقبال خوبی از آنها صورت خواهد گرفت.

وی افزود: در هر مسیر رفت و برگشت سه پرواز داریم که با دو فروند هواپیما ۶ پرواز در روز خواهیم داشت و اگر وضعیت به خوبی پیش رود، به ۱۰ پرواز در روز خواهیم رسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها