بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان اظهارات شب گذشته ترامپ را سخیف و دون شأن ملت ایران و نشاندهنده تأثیرگذاری شعار "مرگ بر آمریکا" دانست و گفت: ترامپ با سخنان خود نشان داد که قدرت انکار این اثرگذاری را ندارد و حاصل این سخنان ترامپ، وحدت رویه‌ای بود که امروز در سراسر کشور ایجاد شد.
تدبیر24»سیدلطف‌الله سپهر در جلسه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار که بعد از ظهر امروز (شنبه 22 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: باید به خود ببالیم که اندیشه امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و خون سرخ شهدا آنچنان در دنیا انقلاب می‌کند که اثرات آن را در گفتمان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا شاهد بودیم که سخنان سخیف و دون از شأن ملت ایران را مطرح کرد.

وی ادامه داد: این سخنان ترامپ نشاندهنده استقامت و موضع‌گیری ملت ایران است. آنچنان سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" از سوی ملت ایران تأثیرگذار بود که فردی که مدعی قدرت برتر جهان در حوزه اقتصاد و نظامی است، فاقد توان انکار این اثرگذاری بود و گفت که این شعارها، شعار محبوب ملت ایران هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه سخنان شب گذشته ترامپ نشانگر اثرگذاری شعارهای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسرائیل" است، تصریح کرد: فرصت خوبی فراهم شد تا با این گفتمان سخیف رئیس جمهور دیوانه آمریکا، شاهد این شویم که امروز وحدت رویه‌ای در ملت ایران حاصل شده است.

سپهر ادامه داد: امروز حرف رئیس جمهور، حرف دولت، حرف مجلس و حرف جریانات و تشکل‌های سیاسی، حرف دانشجو و دانش‌اموز و حرف روحانی و بازاری، با این شعارهای امام خمینی و مقام معظم رهبری همراه است. سخنان دیشب ترامپ، هویت خفته آمریکا را برای همه جوامع بشری بویژه برای ایران روشن کرد.

وی آشکار شدن هویت آمریکا و ایجاد وحدت فراگیر در بدنه حکومت و مردم و تشکل‌های سیاسی جمهوری اسلامی را از فواید سخنرانی شب گذشته ترامپ دانست و گفت: عظمت و اقتدار سپاه آغشته به اندیشه دینی است. ما سپاه را مظهر شب زنده‌داری و معنویت می‌دانیم. هر کسی افتخار شهادت در راه خدا را ندارد. شهادت در راه خدا مستلزم داشتن زمینه معنوی و دینی است که در مجموعه سپاه متبلور بوده و هست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: سخنرانی شب گذشته ترامپ مبنی بر تروریست خواندن سپاه، عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان می‌دهد و حاکی از تأثیرگذاری سپاه است که هر چه آمریکا در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه، لبنان و فلسطین و ... بافت، را سپاه پنبه کرد. یعنی تمام برنامه‌های سیاسی و نظامی آمریکا در این کشورها با حضور مقتدرانه سپاه از بین رفت.

سپهر، خلیج فارس را عصاره حیاتی ملت ایران دانست و عنوان کرد: جهان از آغاز با واژه فارسی عبارت "خلیج فارس" متولد شده است. زینت این خلیج به واژه "فارس" آن است. در هر حال ترامپ در سخنرانی شب گذشته خود مانند یک آدم عقده‌ای و رنجیده و فشاردیده از یک جریان و کشور، آن عبارت تحریفی را بر زبان آورد.

وی با اشاره به تقارن ایام اربعین با 13 آبان‌ماه بیان کرد: این ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان با توجه به این تقارن، رسالت بسیار سنگینی پیدا می‌کند. باید چشم‌اندازی برای 13 آبان تعریف کنیم که به گستره یوم‌الله 13 آبان باشد. گفتمان شب گذشته ترامپ تحریک احساسات ملت انقلابی ایران را در پی داشت و ما شاهد حضور میلیونی ملت وفادار جمهوری اسلامی در راهپیمایی 13 آبان امسال خواهیم بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: بنابراین کاری فراتر از حضور دانش‌آموز و یادمان تبعید حضرت امام را برای بزرگداشت 13 آبان امسال پیش‌بینی کنیم. استاندار خوزستان، ‌شب گذشته پس از اظهارات سخیفانه رئیس جمهور دیوانه آمریکا با سرعت عمل قابل تقدیری دستور تشکیل این جلسه را داد که باید از این سرعت عمل تقدیر کرد.

سپهر با تأکید بر اینکه ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان باید با محوریت آیت‌الله جزایری و استاندار، فعالیت‌های شایسته‌ای را برای بزرگداشت این روز انجام دهد، افزود: انشاءالله شاهد یک حرکت انقلابی خودجوش مردمی با حضور تمامی اقشار در 13 آبان خواهیم بود. تاکنون برگزاری بیش از 113 نشست در دانشگاه‌های استان و اعزام مبلغ توسط سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایسنا؛ در این جلسه دکتر غلامحسین خواجه رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز نیز اظهار کرد: فردا در محکومیت سخنرانی شب گذشته ترامپ،‌ برنامه‌ای در این دانشگاه با حضور تمامی دانشجویان برگزار خواهد شد و همچنین پس از نماز ظهر تجمعی در مقابل مسجد امام خمینی دانشگاه خواهیم داشت که در این راستا از اصحاب رسانه برای پوشش خبری این تجمع دعوت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها