بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
سرمربی بارسلونا به شادی پس از گل مهاجم اروگوئه‌ای تیمش واکنش نشان داد.
تدبیر24»بارسلونا شنبه شب بالاخره در هفته‌ هشتم لالیگا نوار پیروزی‌هایش قطع شد و برابر اتلتیکومادرید یک بر یک مساوی کرد. ارنستو والورده پس از بازی گفت‌: تیم حریف با به ثمر رساندن گل نخست باعث عقب نشینی ما شد. آنها می‌خواستند ما را شگفت زده کنند. در نهایت ما توانستیم با روحیه‌ای که در میان بازیکنان وجود داشت، بازی را به تساوی بکشانیم. با اعتماد به نفس کامل بر می‌گردیم در حالی که می‌توانستیم نتیجه‌ بهتری را کسب کنیم.

سرمربی بارسلونا در ادامه‌ اظهار کرد: همیشه فضاسازی مقابل تیمی مانند اتلتیکو سخت است. هر تیمی سبک خاص خودش را دارد. پس از این که گل نخست را دریافت کردیم به دنبال نفوذ به دفاع حریف بودیم و در نهایت توانستیم به گل برسیم. این اتفاق در نیمه دوم افتاد. می‌توانستیم در یک ورزشگاه با جو فوق‌العاده‌ پیروز شویم.

والورده افزود: می‌دانستیم اگر حریف پیش بیفتد، کار برای ما سخت خواهد شد. آنها خیلی خوب بازی را هدایت می‌کنند. با این حال فرصت گلزنی داشتیم از کسب نتیجه‌ تساوی خشنودم. یک امتیاز ارزش دارد. پیروزی در هیچ ورزشگاهی آسان نیست. با یک رکورد فوق‌العاده‌ برابر اتلتیکو بازی کردیم اما می‌دانستیم تیم مادریدی حریف آسانی نیست و با سختی می‌توان این تیم را شکست داد.

سرمربی ‌اسپانیایی در باره مسی گفت‌: او با وجود این که سفر طولانی داشت و در ۱۰ روز اخیر تحت فشار بود، باز هم برای تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشت. مسی همیشه به تیم کمک می‌کند. او زمانی که توپ را در اختیار دارد، ممکن است اتفاق خوبی برای تیم بیافتد.

تک گل بارسلونا را لوییس سوارس به ثمر رساند. مهاجم اروگوئه‌ای زمانی که دروازه‌ اتلتیکو را باز کرد، هواداران مادرید را به سکوت واداشت. والورده درباره خوشحالی پس از گل سوارس گفت‌: به این موضوع اهمیتی نمی‌دهم اما ورزشکاران من حرکات غیر ورزشی انجام نمی‌دهند به خصوص زمانی که گلزنی می‌کنند. سوارس بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشت. اعتماد به نفس اهمیت زیادی دارد. او گلزنی کرد و سپس می‌توانست دومین گلش را نیز به ثمر برساند. همان طور که در نیمه نخست چنین فرصتی را داشت. سوارس همیشه خیلی خوب حرکت می‌کند و باعث آزار بازیکنان حریف می‌شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، والورده
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها