بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۰
مدیر منطقه دو شهرداری سمنان از خسارت سه میلیارد ریالی به مبلمان شهری منطقه دو در یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: این هزینه ها در واقع از محل عوارض که پول خود مردم است تامین می شود.
تدبیر24»مسعود میرشریفی اظهار کرد: تجهیزات و امکانات رفاهی بوستان‌ها ، پارک‌ها و معابر شهری جزء اموال عمومی هستند و سالیانه میلیاردها ریال هزینه جهت خرید، نصب و نگهداری از این اموال می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری سالیانه مبالغ زیادی صرف هزینه‌های زیباسازی و مبلمان شهری می کند که متاسفانه در برخی از موارد خساراتی از ناحیه سارقان به تاسیسات و تجهیزات در پارک‌ها و بوستان‌ها وارد می‌شود.

مدیر منطقه دو شهرداری سمنان اضافه کرد: بعضا مشاهده می‌شود اندک افرادی که آسیب‌رسانی به این قبیل امکانات را برای خود تفریح می‌دانند با بی ملاحظه‌گی محض نسبت به تخریب آنها اقدام می‌کنند.

وی با اشاره به اقدام شهرداری در برطرف کردن خاموشی در فاز دوم بوستان پیامبر اعظم(ص) سمنان گفت: کابل کشی مجدد پایه چراغ‌هایی که کابل‌شان به سرقت رفته و تعویض حبابی‌های پایه چراغ‌ها و نصب لامپ‌های کم مصرف که توسط افراد ناباب و غیرمسوول شکسته شده‌اند نمونه ای از خسارات وارده به تاسیسات و امکانات شهری است.

این مدیر شهری ادامه داد: هزینه ساخت و تجهیز بوستان‌ها از محل پرداخت عوارض شهروندان به شهرداری تامین می شود، و حفظ و نگهداری اموال عمومی وظیفه تمامی شهروندان است و برای داشتن شهری زیبا و آباد مشارکت همگانی لازم و ضروری است.

  میرشریفی از شهروندان سمنانی خواست تا به شهرداری در ایجاد محیط سالم، شاد و آرام یاری کنند و با افراد کمی که از روی عمد باعث آسیب به امکانات و تاسیسات شهری می‌شوند برخورد کرده و یا مراتب را به شهرداری اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها