بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۲۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
یک مقام کرد عراق از تسلط نیروهای عراقی و حشد شعبی بر مرکز شهر سنجار خبر داد.
تدبیر24»غیاث سورچی، مسؤول اطلاع‌رسانی اتحادیه میهنی کردستان عراق در موصل امروز (سه‌شنبه) اظهار داشت: نیروهای ارتش عراق و حشد شعبی بر مرکز شهر سنجار تسلط یافتند.

منابع آگاه اعلام کردند، نیروهای حشد شعبی در ادامه بازپس‌گیری مناطقی که در دست پیشمرگ‌ها بود، وارد شهر سنجار شدند. سنجار در غرب استان نینوا در شمال موصل واقع است.

حدود ۴۰ هزار سرباز ارتش‌ عراق، نیروهای واکنش سریع، مبارزه با تروریسم و یگان‌های زرهی عملیات برقراری امنیت در کرکوک را نیمه‌های شب دوشنبه آغاز کردند که این عملیات منجر به بازپس‌گیری تاسیسات نفتی‌، نظامی، فرودگاه و استانداری کرکوک از دست پیشمرگ‌ها بدون هیچ مقاومتی از سوی آنها شد.

یک منبع دولتی نیز فاش کرد، نخست وزیر عراق تصمیم دارد بر اساس قانون اساسی و اختیارات قانونی خود تسلط دولت فدرال را بر سراسر عراق بگستراند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها