بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
تمرینات امروز آبی‌های تهران از ساعت 11:00 و در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی زیر نظر سرمربی آلمانی برگزار شد.
تدبیر24»بازیکنان استقلال پیش از آغاز تمرین امروز در جلسه فنی شرکت کردند.

آبی‌ها پس از گرم کردن به انجام تمرینات تاکتیکی پرداختند.

دروازه بان‌ها نیز زیر نظر اشکان نامداری تمرینات خود را انجام دادند.

نکته مهم تمرین امروز حضور جابر انصاری در تمرینات گروهی بود. انصاری که در بازی مقابل سپید رود یک گل زد و یک پاس گل داد، یکی از مهره‌های موثر این تیم در فصل جاری محسوب می‌شود و بازگشت او به تمرینات گروهی نشان می‌دهد که از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و به احتمال زیاد می‌تواند در دربی به میدان برود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها