بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
سخنگوی شورای نگهبان دستور جلسه این هفته شورای نگهبان را تشریح کرد.
تدبیر24»عباسعلی کدخدایی در کانال تلگرامی خود نوشت که در جلسه فردا چهارشنبه  چند دستور مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت:
الف) مصوبات مجلس شورای اسلامی
 
1_ طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر.
2_ لایحه حفاظت و بهره‌برداری از منابع ژنتیکی کشور.
3_ لایحه موافقتنامه همکاری در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری عراق.
4_ لایحه موافقتنامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری آذربایجان راجع به همکاری در زمینه پیشگیری، محدودسازی و کاهش پیامدهای شرایط اضطراری.
 
ب) سیاست‌های کلی انتخابات
 
  _ بررسی جزء 5 بند 10 سیاست‌های کلی انتخابات.
 
د) مصوبات هیأت وزیران
 
_ اصلاح اساسنامه شرکت مادرتخصصی مدیریت منابع آب ایران.
 
هـ) نامه‌های دیوان عدالت اداری


1_ نامةدیوان عدالت اداری، به‌شرح دادخواست تقدیمی مدعی خلاف شرع بودن؛ بند یک مصوبه ستاد تدبیر و ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و سرمایه‌گذاری استان خراسان رضوی، از طرف آقای مرتضی سیاوش‌کیا.
 
2_ نامةدیوان عدالت اداری، به‌شرح دادخواست تقدیمی مدعی خلاف شرع بودن؛ بخشنامه شماره مب/1521 - 18/4/1386 مدیریت کل نظارت بر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری اداره مطالعات و مقررات بانکی، در خصوص نحوه محاسبه سود تسهیلات بانکی، از طرف جناب‌آقای مهدی احمدزاده.


3_ نامةدیوان عدالت اداری، به‌شرح دادخواست تقدیمی مدعی خلاف شرع بودن؛ تبصره 1و 2 بند الف  و بند ب ماده  19 آیین‌نامه بدنه اتومبیل، از طرف آقای محمدابراهیم انتظاری‌تفتی.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها