بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
سخنگوی ائتلاف ضد داعش اعلام کرد که این گروه تروریستی ۸۷ درصد اراضی تحت سیطره خود در عراق و سوریه را از دست داده است.
تدبیر24»رایان دیلون، سخنگوی ائتلاف ضد داعش همزمان با سومین سالروز تأسیس این ائتلاف و نیز شکست داعش در رقه در توییتی نوشت: شرکای ما داعش را از ۸۷ درصد مناطق تحت سیطره خود که از سال ۲۰۱۴ به بعد به دست گرفته بود، بیرون رانده و بیش از ۶.۵ میلون تن را از زیر سلطه آنها آزاد کردند.

داعش سال ۲۰۱۴ خلافت خودخوانده‌اش را با رهبری ابوبکر بغدادی در مناطق گسترده‌ای از عراق و سوریه آغاز کرد و خیلی زود بخش‌های وسیعی از این دو کشور را به زیر سلطه خود برد.

داعش در سوریه(سیاه) فوریه ۲۰۱۷

ائتلاف ضد داعش روز سه شنبه در بیانیه جداگانه‌ای اعلام کرد که ائتلاف ۱۲۰ هزار نظامی را در عراق و بیش از ۱۲ هزار شبه نظامی را در سوریه آموزش داده است.

داعش در سوریه(توسی) اکنون

ائتلاف برآورد کرده که تعدداد تروریست‌های داعش که همچنان در این دو کشور هستند بین ۳۰۰۰ تا ۷۰۰۰ تن باشند.

دیلون گفت: داعش در تمامی سطوح شکست خورده است. ما شبکه‌های ارتباطی، نظامی و مالی داعش را از بین برده‌ایم و بیشتر فرماندهانش از پای درآمده‌اند.

برچسب ها: تدبیر24 ، سیطره داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها