بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
مهاجم تیم فوتبال سایپا می‌گوید فوتبالش را مدیون علی دایی است و دوست داشته است که در تیم کنونی پرسپولیس بازی کند.

تدبیر24»محمد عباس‌زاده، مهاجم تیم فوتبال سایپا در گفت‌وگو با ایسنا، درباره عملکرد این تیم در لیگ هفدهم و همچنین افت شاگردان علی دایی در پنج هفته‌ اخیر، اظهار کرد: ما چهار هفته‌ ابتدای لیگ را به خوبی پشت سر گذاشتیم اما در این پنج هفته‌ با بدشانسی روبه‌رو شدیم. تیم ما خوب بازی می‌کند و موقعیت‌های گل زیادی را ایجاد می‌کند اما بی‌دقتی در زدن ضربات آخر و همچنین خوردن گل‌های ‌دقیقه آخری باعث شده که نتواند نتایج خوب خود را ادامه دهد. البته تیمی که جوان بسته شده باشد، چنین تاوان‌هایی را نیز باید بپردازد. ما از ابتدای فصل قول قهرمانی ندادیم اما تمام تلاش بازیکنان ما برای کسب قهرمانی است.

او درباره رقابت برای آقای گلی نیز، بیان‌ کرد: من بازیکنی هستم که موفقیت تیم برایم در اولویت است. ترجیح می‌دهم اگر قرار باشد بین موفقیت سایپا و آقای گلی یک گزینه را انتخاب کنم، ترجیح می‌دهم که سایپا موفق شود. البته من تمام تلاش خود را خواهم کرد زیرا هیچ مهاجمی از کسب عنوان آقای گلی بدش نمی‌آید.

مهاجم تیم فوتبال سایپا درباره دیدار هفته آینده این تیم مقابل فولاد خوزستان، اظهار کرد: فولاد تیم خوبی است و توانسته نتایج خوبی کسب کند و در جدول رده‌بندی نیز بالاتر از ما قرار دارد ولی ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این تیم را در زمینش شکست دهیم. برای ما مهم نیست که بازی در خوزستان است یا جای دیگر. ما برای کسب سه امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت. به دلم افتاده است که فولاد را شکست می‌دهیم.

محمد عباس‌زاده درباره کار کردن با علی دایی توضیح داد: من پیش از سایپا در پرسپولیس توسط علی دایی به لیگ برتر ایران معرفی شدم. در آن فصل نیز توانستم عنوان پدیده لیگ برتر را به خودم اختصاص دهم. من فوتبالم را مدیون علی دایی هستم و افتخار می‌کنم که شاگرد آقای گل ملی جهان هستم.

او همچنین درباره داوری‌های لیگ هفدهم، اظهار کرد: من یک بازیکن هستم و نباید در مورد داوری صحبتی کنم اما در سه بازی داوری‌ها خیلی من را ناراحت کرد. نمونه آخر آن دیدار با سپیدرود بود که آقای فغانی علاوه بر نگرفتن پنالتی‌ به سود ما کارت زردی را نیز به بازیکن ما نشان داد. با این حال دوست ندارم درباره داوری حرف بزنم زیرا باید تمرکزم را روی عملکرد خودم بگذارم.

مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار دیشب (سه‌شنبه) این تیم مقابل الهلال و حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا،  گفت‌: من از صبح استرس این بازی را داشتم. خیلی دوست داشتم که پرسپولیس بتواند نتیجه‌ بازی رفت را جبران کند و این تیم را شکست دهد اما با پنالتی‌ که داور به اشتباه به نفع الهلال اعلام کرد، انگیزه بازیکنان پرسپولیس را گرفت و باعث شد تمرکز سرخپوشان به هم بریزد. اگر این اتفاق نمی‌افتد پرسپولیس می‌توانست نتیجه‌ را جبران کند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.

او در پاسخ به این سوال که آیا دوست داشت در تیم کنونی پرسپولیس باشد، در این زمینه توضیح داد: بله. همه این را می‌دانند که تیم محبوب من پرسپولیس است. من به این تیم عشق می‌ورزم و دوست دارم هر زمان از عمر فوتبالی‌ام را در این تیم سپری کنم.

عباس‌زاده همچنین در ادامه‌ درباره شانس قهرمانی تیم‌های مدعی در لیگ هفدهم، تصریح کرد: این فوتبال است و نمی‌شود به راحتی قهرمان را تشخیص داد. به خصوص لیگ ایران که با یک پیروزی یا یک شکست جدول رده‌بندی تغییرات زیادی خواهد کرد. پرسپولیس تیم خیلی خوبی در اختیار دارد و همچنین با توجه به مربی با دانشی همچون برانکو فوتبال خوبی را نیز ارائه می‌دهد. فکر می‌کنم این تیم شانس بالایی در قهرمانی در هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران داشته باشد.

مهاجم تیم فوتبال سایپا در پایان درباره پیش‌بینی نتیجه‌ داربی ۸۵ که پنج‌شنبه هفته‌ آینده برگزار خواهد شد، گفت‌: هیچ‌گاه داربی به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی مربوط نبوده است. این بازی از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است اما دعا می‌کنم که تیم محبوبم یعنی پرسپولیس برنده این دیدار باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، دایی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها