بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب ما همواره انقلابی زنده است زیرا سرچشمه آن انقلاب حسینی و عاشورایی است و از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تکیه بر رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و تحت زعامت مقام معظم رهبری و اطاعت و پیروی ملت این انسجام و وحدت ملی نفوذ ناپذیر بوده است.
تدبیر24»هاشمی تختی در تجمع بزرگ دانشگاهیان علیه سخنان رییس جمهوری آمریکا در بندرعباس با اشاره به محبوبیت سپاه پاسداران در داخل و خارج از مرزهای کشور افزود: امروزه شاهد پیاده شدن شعار محوری و اصلی انقلاب اسلامی، یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی در دنیا هستیم و این جز در سایه رهبری‌های داعیانه امام خامنه‌ای و با رشادتهای مدافعان و سربازان جان برکف سپاه میسر نمی‌شد و این صدای واحد صدای انقلاب ما است.

رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی جنگ دنیای امروز را جنگ دیپلماسی عنوان کرد و گفت: ابرقدرتها در مقاطع مختلف تاریخی جنگ تحمیلی و اقتصادی را به صورت ظالمانه بر دولت و ملت ما روا داشته اند، اما امروزه با توجه به اینکه مولفه‌های جنگ تغییر یافته و ابزار دیپلماسی بر نوع رفتار و تعاملات بین المللی سایه افکنده است، اگرچه در مذاکرات هسته‌ای، برجام را پذیرفته‌ایم اما در صورت ایجاد هرگونه خدشه‌ای با صلابت ایستاده‌ایم و مقابله به مثل خواهیم کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه زمان بزن در روها گذشته است، افزود: چشمان طمع ابرقدرت‌ها به ایران اسلامی را کور خواهیم کرد و نمی‌گذاریم لحظه‌ای توهم این تفکر را داشته باشند که می توانند با حمله و گزینه نظامی آسیبی به میهنمان وارد نمایند و سپس محو شوند، چون با این تفکرات نابخردانه آنها هستند که تار و مار و از صحنه تاریخ محو می شوند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها