بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از حضور دو نویسنده و یک تصویرگر کشورمان در نمایشگاه کتاب بلگراد خبر داد.
تدبیر24»بر اساس خبر رسیده، شصت و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد از ۳۰ مهر تا ۷ آبان برگزار می‌شود. جمهوری اسلامی ایران در این دوره از نمایشگاه در غرفه‌ای به مساحت ۲۵ مترمربع حضور دارد. براساس هماهنگی‌های انجام‌شده، محمد کشاورز و محمدرضا بایرامی دو نویسنده کشورمان که سال گذشته موفق به دریافت جایزه کتاب سال شدند به عنوان مهمان افتخاری در غرفه ایران حضور دارند. امیر شعبانی پورفومنی تصویرگر و برنده جایزه نامی ۲۰۱۷ کره جنوبی نیز در غرفه ایران حضور می‌یابد.

موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران در این دوره از نمایشگاه بیش از ۳۵۰ عنوان کتاب را در حوزه‌های کودک و نوجوان، ادبیات، شعر، ایران‌شناسی، هنر و دین در معرض دید عموم قرار می‌دهد. سال گذشته جمهوری اسلامی ایران به عنون مهمان ویژه در این نمایشگاه شرکت کرده بود.

معرفی صنعت نشر ایران به زبان صربی و انگلیسی، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و دعوت از ناشران خارجی برای حضور در این نمایشگاه، معرفی ۱۰۱ نویسنده برتر کتاب کودک در قالب بروشور، معرفی کتاب‌های برتر حوزه کودک و نوجوان با همکاری انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، معرفی طرح‌های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، برنامه روز ایران و رونمایی کتاب از جمله برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای حضور ایران در این دوره از نمایشگاه است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها