بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳
رسانه‌های عربی بعد از صعود الهلال به فینال و ناکام گذاشتن تیم فوتبال پرسپولیس به ستایش از این تیم پرداختند و آنها را شایسته صعود به فینال دانستند.
تدبیر24»تیم فوتبال پرسپولیس در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تساوی دو بر دو برابر الهلال متوقف شد تا این نماینده عربستان باشد که با توجه به پیروزی قاطع در دیدار رفت فینالیست شود.

پیروزی الهلال در دو بازی رفت و برگشت باعث شد تا رسانه‌های  عربی به ستایش از این تیم بپردازند.

المرصد: رئیس فینالیست شد، سربلندی همواره قرین الهلال باد

این روزنامه عربستانی از صعود الهلال به فینال خوشحال است و نوشت: الهلال از سال 2003 که نام لیگ قهرمانان تغییر کرد و با شیوه جدید برگزار می‌شود دو بار توانسته به فینال راه پیدا کند و امیدواریم که جام قهرمانی را بالای سر ببرد. این تیم در دو بازی رفت و برگشت توانست پرسپولیس را با نتیجه شش بر دو از پیش رو بردارد و با شایستگی به فینال برسد.

این پیروزی همه را خوشحال کرد و بازیکنان الهلال هم پاداش خوبی از باشگاه دریافت خواهند کرد.

الشارجه: الهلال شش گل به پرسپولیس زد؛ تاثیر گذار مانند خربین

این روزنامه اماراتی نوشت: الهلال در دو بازی رفت و برگشت توانست با اقتدار نماینده ایران را از پیش رو بردارد و برای ششمین بار در تاریخ خود به فینال راه پیدا کند.

عمر خربین بیشترین نقش را در این صعود الهلال داشت. او توانست در دو بازی پنج گل وارد دروازه‌ نماینده ایران کند.

العصر: سطان قابوس پیام آور شادی برای الهلال

با وجود این که هواداران کمی از الهلال وارد ورزشگاه شدند و بلیت ها گران شده بود اما سلطان قابوس برای الهلال پیام آور شادی بود و این تیم با تساوی دو بر دوی که به دست آورد توانست جواز صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. الهلال در مجموع با پیروزی شش بر دو توانست به فینال راه پیدا کند.

الباب: الهلال بازهم فینالیست شد

این روزنامه عمانی هم نوشت: الهلال به سلطه خود بر فوتبال آسیا ادامه‌ داد و توانست بار دیگر راهی فینال شود. این تیم در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه شش بر دو پرسپولیس را از پیش رو برداشت تا برای ششمین بار در فینال لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و برای کسب سومین قهرمانی خود تلاش کند.

الریاضیة: الهلال برابر دیده‌گان ایرانی ها جشن صعود گرفت

این روزنامه عربستانی نوشت: اجرای واحد تنها شایسته الهلال است. آنها برای شادی هواداران خود نواختند و حریف خود را عصبانی کردند. داستانی که عنوان آن نوآوری است. سطرهای که لذت و شادی را خلق کردند. هلال سعودی و ماه آسیا. با شایستگی حضور خود را ثابت کرد. موج تاثیرگذار و توفانی گذرا. در دیدار رفت حریف را زد و غرق کرد و در دیدار برگشت نشانه های خود را مخفی کرد.

تیمی نابودگر که تنها پیروزی را می‌خواهد. برای رسیدن به هدف خود تلاش و پول را با هم خرج کرد. حریف را یکی پس از دیگری نابود کرد و الان تنها به قهرمانی می اندیشد. الهلال ثابت کرد که نماینده‌ای شایسته برای عرب و خلیج است. عمر خربین نه یک بار نه دو بار،‌ بلکه  پنج بار شادی پس از گل کرد.

الریاض: خربین گفت‌ و رئیس فینالیست شد

این روزنامه هم نوشت: الهلال توانست با شایستگی حریف ایرانی را از پیش رو بردارد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

ستاره هر دو دیدار رفت و برگشت خربین بود که توانست پنج گل به ثمر رساند تا سهم بسزایی در صعود الهلال به فینال داشته باشد.

عاجل: الهلال بدون شکست فینالیست شد

الهلال به درخشش خود در آسیا ادامه‌  می‌دهد و توانست بدون شکست فینالیست شود. الهلال برای صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا کار راحتی پیش رو داشت و با به دست آوردن یک تساوی با اقتدار راهی فینال شد. آنها می‌خواهند  به سلطه و درخشش خود ادامه‌  دهند و جام قهرمانی را بالای سر برند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها