بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۹۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
فيلم كوتاه به كارگرداني محسن گودرزي توليد خود را آغاز كرد.
تدبیر24»شام آخر آخرين بخش از چهارگانه اي اجتماعي است كه گاهي به صورت مستقيم و گاهي در قالب فانتزي به برخي بحران هاي روز مي پردازد.
محسن گودرزي، كارگردان اين چهارگانه كه با نام هاي شركت، دستفروش، نهنگ آبي و شام آخر توليد خواهند شد درباره اين فيلم به خبرنگار صبا گفت:
شام آخر روايت زني است كه ظاهرا مي كوشد با ترفندهاي زنانه، زندگي پايان يافته با همسرش را احيا كند ولي در واقع هدف ديگري را دنبال مي كند.
گودرزي درباره اين چهارگانه افزود: اين چهار فيلم در عين استقلال داراي ساختاري روايي هستند كه مي توانند تكميل كننده پازل نهايي در ذهن مخاطب باشند.
عوامل توليد اين فيلم عبارتند از حميد چمني : فيلمنامه نويس
سعيد داخ : بازيگر
فريبا طالبي : بازيگر
نرجس ابراهيمي : برنامه ريز و دستيار كارگردان
سمانه ناييني : منشي صحنه و روابط عمومي
منصور عبد رضايي : مدير فيلمبرداري
ميثم معتمدي : صدابردار
عباس درويش : مدير توليد
مرجان ياوري و نعيم بختياري : گريمور
حجت پاپي ، مسعود مسعوديان و سهيل نائيني : دستياران فيلمبردار
مهرزاد خليقي : عكاس
برچسب ها: تدبیر24 ، شام آخر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها