بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۲۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۰
رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد گفت: سیستم زباله‎سوز در سراب زارم نصب شود.

تدبیر24»مصطفی مصطفی ‎ وند در گفت ‎ وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: زباله‎های سطح شهر یا همان طلای کثیف یک موضوع جدی است که باید وضعیت آن نسبت به گذشته بهینه‎تر شود و با استفاده از دستگاه‎های پیشرفته از آسیب زدن به محیط زیست و آلودگی هوا توسط این طلای کثیف جلوگیری کرد. 

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌های مهم در محیط زیست، نوع برخورد با انواع زباله‌ها بوده امروزه تولید انبوه زباله از مشکلات دنیای مدرن است. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد اضافه کرد: در بسیاری از جوامع، مشکل اساسی تولید، توزیع و مصرف کالا نیست، بلکه مشکل اصلی از بین بردن بقایای کالاهاست. 

مصطفی‎وند با اشاره به دفن و دفع زباله در سراب زارم، افزود: دفن و دفع زباله در سراب زارم باید ساماندهی شود چون علاوه بر آلودگی‎های زیست محیطی بوی بد مردم سراب زارم را آزاد می‎دهد.  طی جلسه‎ای مقرر شد شهرداری نسبت به تفکیک زباله از مبدا با آموزش و فرهنگ‎سازی اقدام کند و شرکت‎های را برای اجرای این طرح در بروجرد انتخاب کند. 

رئیس اداره حفاظت محیط زیست بروجرد افزود: شهرداری نسبت به استقرار سیستم زباله‎سوز، دفن، دفع اصولی و بهداشتی اهتمام بورزد و در روز درخت ‎ کاری در سراب زارم درخت بکارد. 

 مصطفی‎وند با اشاره به اینکه پسماند پزشکی در سطح شهر با دستگاه اتوکلاو بی‎خطرسازی می‎شود، بیان کرد: توسط بخش خصوصی این دستگاه به محل سراب زارم، منتقل و آنجا نصب شود و پسماندهای پزشکی در همین محل بی‎خطر سازی شوند.
برچسب ها: تدبیر24 ، بروجرد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها