بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همه پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی این استان تا پایان سال 97 تکمیل می‌شوند.
تدبیر24»فرزاد فتاحی همزمان با روز تربیت‌ بدنی و ورزش با بیان اینکه بیش از 50 پروژه ورزشی در استان وجود دارد، اظهار کرد: البته تنها 24 پروژه از این پروژه‌ها که بخشی از کار احداث آنها شروع شده، پروژه نیمه‌تمام حساب می‌شوند و مابقی تنها در روی کاغذ به عنوان پروژه مطرح شدند و هیچگونه اقدام عملی برای آغاز آنها صورت نگرفته و اعتباری نیز هیچگاه به آنها داده نشده است، ضمن اینکه برخی از آنها نیز کارشناسی نشده بوده و یا توجیه چندانی ندارند.

وی با بیان اینکه همه این پروژه‌های نیمه تمام ظرف کمتر از دو سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: این پروژه‌ها عمدتا یا فونداسیون آنها شروع شده و دیوارکشی شدند و یا درصدی رشدفیزیکی دارند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از افزایش اعتبارات این اداره کل در همه بخش‌ها و از جمله عمرانی و اعتبارات ملی و استانی خبر داد و گفت: به‌طور مثال اعتبارات ملی ما در سال 95 حدود 9میلیارد و 500میلیون تومان بوده در حالی که این رقم در 6ماهه اول 96 به 9میلیارد و 300میلیون رسیده است.

وی با اشاره به اعتبارات ابلاغی به این دستگاه گفت: اعتبارات ابلاغی به ما در سال 95 حدود یک میلیارد و 200 میلون تومان بوده که این شاخص فقط در 6ماهه اول امسال بالغ بر یک میلیارد تومان بوده است و یا اعتبارات عمرانی ما در سال گذشته 6میلیارد تومان بوده که امسال به بالغ بر 11میلیارد تومان افزایش یافته لذا چشم‌انداز خوبی به روی ورزش استان باز شده و دولت به این حوزه توجه خاص دارد.

فتاحی با اشاره به توجه جدی دولت به حوزه ورزش از تصویب مصوبه اختصاص 0.27 درصد از محل مالیات‌ها به عنوان یکی از بزرگترین خدمات این دولت در حوزه ورزش یاد کرد و افزود: این مصوبه به تنهایی به افزایش قابل توجه اعتبارات و بودجه‌های ورزشی در کشور و به تبع آن به ورزش استان کمک شایانی کرده است. تنها از محل این مصوبه اعتباراتی حدود سه برابر رقم کل اعتبارات ورزش کشور به این بخش تزریق شده است.

وی از افزایش درآمدهای اداره کل ورزش و جوانان استان و سیر صعودی آن در سال‌های اخیر خبرداد و اضافه کرد: میزان درآمد ما در سال 93 حدود 412 میلیون تومان بوده که سال گذشته آن را به 797میلیون تومان رساندیم و امسال آن را به بیش از یک میلیارد تومان افزایش می‌دهیم که در 6ماهه اول حدود 50درصد آن محقق شده است.

وی از واگذاری بسیاری از اماکن ورزشی استان به بخش خصوصی خبرداد و افزود:سال گذشته 51 مکان ورزشی و در 6 ماهه امسال نیز 31 مکان ورزشی دیگر به بخش خصوصی واگذار شده که علاوه بر کاهش هزینه های نگهداری زمینه استفاده بیشتر از آن نیز فراهم شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، پروژه‌
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها