بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۹۲۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰
همایش علمی و آموزشی «تربیت جنسی کودکان و نوجوانان» در مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برگزار می‌شود.
تدبیر24»حسین جعفری سرپرست مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران از برگزاری همایش تربیت جنسی کودکان و نوجوانان خبر داد.

وی گفت: همایش علمی «تربیت جنسی کودکان و نوجوانان» با همت مرکز علمی کاربردی آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در روز سه شنبه مورخ ۲ آبان ماه ۹۶ از ساعت ۹ الی ۱۱ در سالن همایش های مجتمع اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع) با موضوعات تکنیک پاسخگویی به سوالات جنسی فرزندان، چگونگی کاهش اثرات مخرب فضای مجازی در تربیت جنسی، تکنیک‌های پیشگیری از انحرافات و سوء استفاده جنسی، بررسی مشکلات بلوغ نوجوانان و جلوگیری از آسیب های آن برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این همایش به صورت رایگان برگزار می شود و به افراد شرکت کننده گواهینامه حضور در همایش اعطاء می‌گردد.

جعفری در پایان گفت: علاقمندان شرکت در این همایش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس انتهای بزرگراه همت غرب، ابتدای آزادگان جنوب، شهرک گلستان، خیابان یاسمن، مجتمع اجتماعی و فرهنگی امام علی(ع)، مرکز علمی کاربردی آموزش های شهروندی شهرداری تهران مراجعه و یا با شماره تلفن ۴۴۷۶۴۳۵۶ تماس حاصل نمایند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها