بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۰
تیم ملی واترپلوی ایران سومین بازی خود در رقابت‌های فیناترافی کشور مالت را با پیروزی در مقابل کشور میزبان پشت سر گذاشت تا صدرنشین باقی بماند.
تدبیر24»تیم ملی واترپلوی ایران در سومین روز از رقابت‌های جهانی فیناترافی که به میزبانی کشور مالت برگزار می‌شود، به مصاف کشور میزبان رفت و توانست در مقابل این تیم به پیروزی برسد. تیم ملی واترپلوی ایران موفق شد با نتیجه ۱۲ بر ۸ مالت را از پیش رو بردارد.

هدایت تیم ملی واترپلوی ایران در این رقابت‌ها را الکساندر چیریچ به عنوان سرمربی در اختیار دارد.

تیم ملی واترپلوی ایران در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات فیناترافی، با کسب این پیروزی در مقابل مالت به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

شایان به ذکر است که نخستین پرواز تیم ملی واترپلوی ایران به دلیل بروز نقص فنی در یکی از موتورها هواپیما انجام نشد و تیم ملی واترپلو با پرواز دیگری راهی این رقابت‌ها شد. بدین ترتیب تیم ملی واترپلو تنها ۲۴ ساعت مانده به این رقابت‌ها در این کشور حاضر شدند.

اسامی بازیکنان تیم واترپلو اعزامی به مسابقات فیناترافی کشور مالت:

امید لطف پور
شایان قاسمی
علی پیروزخواه
حامد خانبانان
امیر دهداری
محمدجواد عباسی
ارشیا الماسی
امیرحسین کیهانی
امیر حسین رهبر
مهدی یزدان‌خواه
سهیل رستمیان
پیمان اسدی
حسین خالدی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها