بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۹۳۱۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
دویدن مسافت 400 متری بین ورزشکاران امری بسیار نرمال است، بسیاری از آنها 400 متر را زیر 44 ثانیه طی می کنند، اما به هر صورت موفقیت در چنین مسیری برای تمامی آنها قابل دسترسی است. هرچند تنها یک مسابقه ی دو 400 متر وجود دارد که به شکل دردناکی بسیار سخت و سنگین است.

تدبیر24»مسابقات ردبول 400 مجموعه ای از مسابقات دو 400 متر در جهان هستند که شرکت کنندگان آنها برای طی مسافت یاد شده به چالش کشیده می شوند البته تا بالای یک مسیر پرش اسکی!!  قدر مسلم سکوهای پرش اسکی برای پایین آمدن آن هم به سریع ترین حالت ممکن طراحی شده اند و به همین دلیل شیب و خمیدگی آنها بسیار زیاد است که در مواردی حتی به 40 درجه هم می رسد. بنابراین برای آن دسته از افرادی که به جای پایین رفتن قصد بالا رفتن از چنین شیبی را دارند، چنین مانعی بسیار وحشتناک به نظر می رسد. علاوه بر اینها، از آنجا که این مسیر، سکوی پرش اسکی است در ارتفاعات قرار گرفته و به همین دلیل تمام اکسیژنی که برای شرکت کنندگان وجود دارد بسیار اندک است.

دردناک ترین مسیر دو سرعت جهان!

از آنجا که این مسابقه همچنان باید در کمترین زمان طی شود، آزمون سرعت، قدرت و استقامت به شمار می رود؛ ترکیبی دهشتناک که باعث می شود عضلات شرکت کنندگان تحت فشار زیادی قرار گرفته و با احساس آتش گرفتن قفسه ی سینه نیز همراه می شود.

ردبول 400 تا به امروز هفت سال متوالی است که برگزار می شود و قصد گذر کردن از نقاط مختلف دنیا را دارد که یکی از آنها اتفاقا میزبان المپیک زمستانی بوده است. بهار امسال شرکت کنندگان در آلماتی قزاقستان و مجموعه ی بین المللی پرش اسکی سونکار گرد هم آمدند. این مجموعه در بخش های جنوبی شهر و در ارتفاع 900 متری از سطح دریا قرار گرفته است. امسال این مسابقه در کشورهای دیگری نیز برگزار شده و ارتفاع های بسیار بالاتری از سطح دریا نیز در لیست مسابقه قرار گرفته اند که از آن جمله می توان به ارتفاع 1950 متری (ترکیه) و 2126 متری (پارک سیتی، یوتا) از سطح دریا اشاره کرد.

این مسابقه همچنین قرار است به کشورهای اتریش، جمهوری چک، کانادا و اسلوونی نیز سر بزند. ضمن اینکه مسابقات آلمان قرار است اولین جام جهانی رسمی ردبول 400 باشد. در سال 2016، بهترین رکورد در ویسلر کانادا ثبت شد و ورزشکار بومی ونکوور به نام کران لامب توانست مسیری با شیب 37 درجه را در مدت 3 دقیقه و 48 ثانیه طی کند.

دردناک ترین مسیر دو سرعت جهان!

دردناک ترین مسیر دو سرعت جهان!

دردناک ترین مسیر دو سرعت جهان!

برچسب ها: تدبیر24 ، سرعت جهان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Romania
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۷
0
0
ایتالیا
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها