بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۹۳۲۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
خدا برای خلق هر گوشه از پهنه بیکران هستی قلم مویش را در رنگی فرو برد و با هنرمندی، نقش و نگاری تماشایی آفرید. به زمین که رسید، ظرافت و هنرش را چندین برابر کرد و رقص رنگ ها را به اوج خود رساند. گوشه ای را به رنگ سبز در آورد و چمنزارها و دشت ها را در همه جایش گستراند، بر سر راهش طلایی و زرد را به کار گرفت تا کویر را نقاشی کند و دانه دانه ی شن ها را به رنگی ویژه در آورد. سپس استواری و استقامت را چاشنی کارش کرد و کوه ها را آفرید و در ادامه در هر سرزمینی شاهکاری حیرت انگیز را به تصویر کشید.

این خالق بی همتا با رسیدن به ایران، هر دیاری را به رنگی در آورد و به کار هنرمندانه اش ادامه داد. جنوب ایران را به گونه ای دیگر خلق کرد؛ گویی می دانست که این خطه قرار است میزبان مردمانی گرم و صمیمی باشد، پس به هنگام به تصویر کشیدن خورشید، گرمای بیشتری را به آن بخشید و با جاری ساختن آب در پهنه ی نیلگون خلیج فارس، همه چیز را تمام کرد. سپس بالا و بالاتر رفت و از دور به تماشای شاهکارش نشست؛ هنوز یک چیزی در این میان کم بود. به سرعت دوباره مشغول شد. نقطه ای را در میان آبهای خلیج فارس در نظر گرفت و از هر رنگی، ذره ای به آن بخشید. خاک این منطقه را به رنگ سرخ در آورد و شاهکاری شگفت انگیز خلق نمود؛ جایی که آبی دریا به سرخی خاک می پیوندد...

این شاهکار خداوند، هرمز نام گرفت و به خاطر خاک رنگینش بر سر زبان ها افتاد؛ خاکی که می شود از آن چشید و از خواص بی پایانش بهره مند شد. امروز این جزیره یکی از دیدنی ترین جاذبه های ایران است که همچون نگینِ یاقوت بر انگشتری خلیج فارس خودنمایی می کند. می خواهیم سفری را برایتان رقم بزنیم و زیبایی های هرمز را به تصویر بکشیم. برای لحظاتی با ما همراه شوید و به آغوش گرم خطه ی جنوب کشورمان بیایید.

این تصاویر توسط میهن بی غم به ثبت رسیده و در خبرگزاری ایرنا منتشر شده اند.

جزیره هرمز

برچسب ها: پرسپولیس ، خدا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها