بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۹۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۰
با اعلام کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۴ سهمیه ایران در لیگ قهرمانان قطعی شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از تسنیم، در پایان نشست کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا 4 سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد. ایران، عربستان، ژاپن و کره جنوبی کشورهایی هستند که 4 سهمیه مستقیم در لیگ قهرمانان آسیا خواهند داشت. بدین ترتیب استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و فولاد خوزستان به‌صورت مستقیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان شرکت خواهند کرد و فولاد از بازی پلی‌آف معاف شد.

با تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا که به‌مدت 3 سال آینده قطعی شده است، تیم‌های منطقه شرق و غرب آسیا تا مرحله فینال با یکدیگر روبه‌رو نخواهند داشت، ضمن اینکه فینال لیگ قهرمان در این سه سال همچنان به‌صورت بازی رفت و برگشت خواهد بود.

سهمیه کشورهای منطقه غرب و شرق آسیا بدین شرح است:

غرب آسیا

1- ایران (4 سهمیه کامل)

2- عربستان (4 سهمیه کامل)

3- امارات ( 1+3)

4- قطر (2+2)

5- ازبکستان (2+1)

6- هندوستان، اردن، عمان، بحرین، عراق و کویت (یک سهمیه در پلی‌آف)

شرق آسیا

1- ژاپن (4 سهمیه کامل)

2- کره جنوبی (4 سهمیه کامل)

3- چین (1+3)

4- استرالیا (1+2)

5- تایلند (2+1)

6- سنگاپور، هنگ‌کنگ و ویتنام (یک سهمیه در پلی‌آف)

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها