بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
امیر حاج رضایی پس از حذف تیم نوجوانان ایران از جام جهانی آرزو می‌کند ای‌کاش کلمه "معجزه" از فوتبال ایران کنار گذاشته شود.
تدبیر24»امیر حاج رضایی کارشناس فوتبال ایران در یادداشتی در روزنامه شهروند نوشت: "تیم‌ملی نوجوانان ایران در جام‌جهانی زحمت زیادی کشید و نتایج خوبی به دست آورد. این نتایج بیشتر از هرچیز دیگر مرهون استعدادهای ناب فوتبال ایران است که ما به دلیل مسائل درونی فوتبالمان نمی‌توانیم از آنها به خوبی استفاده کنیم. خوشبختانه امسال فدراسیون و کمیته تیم‌های ملی برای نوجوانان برنامه داشتند. فدراسیون در سراسر کشور استعدادیابی کرد و بهترین‌ها برای تیم‌ملی انتخاب شدند. تیم شایسته نوجوانان ایرانی در مرحله گروهی شگفتی‌ساز شدند و همین که با ١٠ گل زده و یک گل خورده از گروه خود صعود کرد نشان از خوب بودن این تیم دارد. ما مقابل مکزیک هم با شایستگی پیروز شدیم اما وقتی به اسپانیا برخوردیم، ماجرا تغییر کرد. ما از نظر تاکتیکی و فیزیکی مقابل اسپانیا حرفی برای گفتن نداشتیم چون این کشور از مهم‌ترین ارکان‌های فوتبال دنیاست. ما از هیچ نظری با اسپانیا قابل‌قیاس نبودیم و نباید انتظار می‌داشتیم که مقابل آنها برنده شویم. درواقع این شکست غیرمنتظره نبود و چه بسا اگر پیروز می‌شدیم آن وقت نتیجه غیرقابل پیش‌بینی بود. الان هم اتفاق بدی برای نوجوانان رخ نداده و شخصاً به این تیم و کادر فنی آن نمره مثبت می‌دهم. ما باید قبول کنیم که فاصله ما با قدرت‌های روز دنیا در تمامی رده‌ها زیاد است و تا همین جای کار هم اتفاق مهمی برای فوتبال ایران رقم خورده است. الان کسی حق انتقاد از نوجوانان شایسته ایران را ندارد و فدراسیون هم باید برنامه‌ای مدون برای حفظ و پیشرفت آنها تدوین کند. ما باید از تیم‌های بزرگ دنیا الگوبرداری کنیم تا نوجوانان کشورمان سلسله مراتب را به خوبی پشت سر بگذارند و برای تیم‌ملی بزرگسالان آماده شوند. ما نباید قبل از هر مسابقه ملی بازیکنان را دور هم جمع کنیم و با یک جلسه تمرین انتظار معجزه داشته باشیم. ‌ای کاش این کلمه و این طرز تفکر که حتماً معجزه‌ای رخ می‌دهد از فوتبال ما حذف شود چون رقبای ما هم خدایی دارند. به همین دلیل می‌گویم که پیشرفت در فوتبال از همین نوجوانان آغاز می‌شود و به بزرگسالان می‌رسد. باز هم تأکید می‌کنم که مسئولان محترم فوتبال! این بچه‌ها را فراموش نکنید."
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها