بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۹۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام درباره احتمال تعطیلی چندروزه مدارس مناطق مرزی در ایام منتهی به اربعین گفت: تلاش می‌کنیم مدارس تعطیل نشوند و خدمات رسانی در شیفت مخالف و ایام تعطیل در مدارس صورت گیرد اما اگر موارد اضطراری رخ دهد مدارس را در اختیار قرار می‌دهیم و در روزهای بعد از آن کلاس‌های جبرانی برگزار می‌کنیم.
تدبیر24»علی بیرانوند تمهیدات آموزش و پرورش در مرزهای غربی برای برگزاری مراسم پیاده‌روی اربعین را تشریح و اظهار کرد: طی دو سه سال اخیر فعالیت‌های مختلفی در این ایام انجام دادیم و امسال هم تعدادی از مدارس را در شهرستان‌های مسیر بویژه شهرستان مهران آماده کردیم تا در شرایط اضطراری، آب و هوای نامناسب و ترافیک‌های سنگین جاده‌ای بتوانیم زوار را اسکان دهیم.

وی افزود: در گذشته به منظور پخت و پز غذا و تدارکات نیز فضاهایی را در اختیار ستاد اربعین قرار دادیم؛ امسال هم مجتمع امور تربیتی و فضاهای فرهنگی و سالن‌های ورزشی را برای این منظور در نظر گرفتیم. ضمن آنکه ارگان‌های دیگر چون ناجا و مرزبانی هم می‌توانند به صورت موقت از اماکن غیرمدرسه‌ای ما در شهر مهران استفاده کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام با اشاره به اینکه در سال‌های قبل موکب‌هایی به صورت خودجوش از سوی همکاران ما دایر و به زوار خدمات رسانی انجام می‌شد گفت: امسال هم در مسیر تردد زوار خدمات در موکب‌ها ارائه می‌شود. 

بیرانوند درباره احتمال تعطیلی چندروزه مدارس مناطق مرزی گفت: برنامه ما این است که هیچ مدرسه‌ای تعطیل نشود، اما ممکن است شرایط اضطراری پیش بیاید و زوار در مسیر بمانند، البته ستاد اربعین اماکنی را برای اسکان در نظر گرفته‌ است و مدارس را به عنوان آخرین پایگاه‌ها در نظر گرفتیم.

وی افزود: پیش بینی می‌شود در اوج تردد زائران چند روزی هم از مدارس استفاده شود، البته تلاش می‌کنیم مدارس تعطیل نشوند و خدمات رسانی در شیفت مخالف و ایام تعطیل در مدارس صورت گیرد اما اگر موارد اضطراری رخ دهد، مدارس را در اختیار قرار می‌دهیم و در روزهای بعد از آن کلاس‌های جبرانی برگزار می‌کنیم.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها